150 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های ایلام تخصیص یافت


150 میلیارد ریال اعتبار به شهرداری های ایلام تخصیص یافت

ایلام - ایرنا - نماینده حوزه جنوب ایلام در مجلس شورای اسلامی از اختصاص 150 میلیارد ریال برای شهرداری های یازده گانه استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، بهزاد علیزاده عصر سه شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی شهر و شهرداران با حضور معاون سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور در دهلران گفت: امسال در بودجه ۱۵۰ میلیارد ریال در اختیار نمایندگان است که برای شهرداری ها یازده گانه استان مورد استفاده قرار می گیرد.

وی افزود: از این اعتبار برای شهرداری های مراکز شهرستانها ۲۰ میلیارد ریال و برای شهرهای مراکز بخش ها ۱۰ میلیارد ریال پیش بینی شده که باید پروژه ای در حوزه عمران شهری با اولویت فضاهای سبز و تفرجگاهی تعریف شود که این اعتبار در سال ۱۴۰۰ و بعد از آن در اختیار آنهاست که در سه سال برای هر کدام از این شهرها یک پروژه عمران شهری بنام خانه ملت داشته باشیم.

نماینده حوزه جنوبی ایلام در مجلس یازدهم با اشاره به دیدار با رئیس سازمان مدیریت بحران کشور تاکید کرد: برای تاسیسات حفاظتی شهرداری های یازده گانه استان اعتباراتی تخصیص می یابد که سهم شهرداری های مراکز شهرستان ها ۲۵ میلیارد ریال و مراکز بخش ها ۱۰ میلیارد ریال است که شهرداری ها باید طرح های توجیهی در حوزه تاسیسات حفاظتی تهیه و در اختیار مدیریت بحران استان و کشور قرار دهند.

فرماندار دهلران هم در این نشست با اشاره به مشکلات شهرداری های دهلران، موسیان، میمه و پهله گفت: توجه ویژه به بودجه های این شهرداری ها از درخواست هایی است که امیدواریم با توجه به عدم منابع درآمدی پایدار با فوریت مد نظر قرار گیرد.

مجید عسگری فرسودگی و کمبود ماشین آلات شهرداری ها را متذکر شد و افزود: شهرداری ها در زمینه پرداخت حقوق و مزایا نیز نیازمند حمایت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)