افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای شیروان در انتخابات 1400


افزایش 10 درصدی شعب اخذ رای شیروان در انتخابات 1400

بجنورد- ایرنا- سرپرست فرمانداری شیروان گفت: شعب اخذ رای این شهرستان خراسان شمالی در انتخابات 1400 نسبت به انتخابات دوره پیش به علت شیوع ویروس کرونا 10 درصد افزایش یافته است.

به گزارش ایرنا، علی ذوالفقاری روز سه شنبه در جمع خبرنگاران شیروان اظهار داشت: برای انتخابات سال ۱۴۰۰، ۲۳۵ شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش بینی شده است که از این تعداد، ۱۷۴ شعبه در سطح شهر و بخش مرکزی، ۳۲ شعبه در بخش سرحد و ۲۹ شعبه در بخش قوشخانه در نظر گرفته شده است.

وی گفت: پیش بینی می‌شود چهار هزار و ۵۰۰ نفر اعم از عوامل اجرایی، نظارت، کاربران، انتظامی و خدماتی در انتخابات به کار گرفته شوند.

وی با بیان اینکه براساس اطلاع رسانی صورت گرفته داوطلبان باید نسبت به گواهی عدم سوء پیشینه خود زودتر اقدام کنند بیان کرد: تا پایان دیروز ۳۹۹ نفر در این شهرستان نسبت به گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کرده اند که انتظار بیش از این است.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه انتخابات امسال بسیار مهم و از اهمیت خاصی برخوردار است افزود: مردم همیشه در انتخابات مشارکت بالایی داشته اند که انتخابات با مشارکت مردم پشتوانه ای برای نظام و در حوزه بین المللی است که در این اعتبار و پشتوانه باید مانور خوبی داشته باشیم.

رییس هیات اجرایی انتخابات شهرستان شیروان با اشاره به در نظر گرفتن کمیته بهداشتی برای ویروس کرونا در انتخابات سال ۱۴۰۰ گفت: همچنین ثبت نام داوطلبان به روش اپلیکیشن، کامپیوتر و مراجعه به دفاتر پیشخوان برای سطح شهر از ۲۰ اسفندماه به مدت یکماه و برای حوزه روستایی از ۱۶ فروردین ماه به مدت یک‌ماه است.

ذوالفقاری افزود: اینک تمامی امکانات فراهم شده است، استقلال همکاران باید برای ما مشهود باشد که به همکاران این مجموعه تاکید شده بی طرف باشند.

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان شمالی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل عجیب  الناز شاکردوست در یک مراسم رسمی! + عکس