ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد در سال 1400 بهره برداری می‌شود


ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد در سال 1400 بهره برداری می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ورزشگاه 15 هزار نفری خرم‌آباد تامین منابع شده است و در سال 1400 بهره برداری می‌شود.

به گزارش ایرنا، علی نبیان عصر سه شنبه در بازدید از ورزشگاه خرم آباد در جمع خبرنگاران بیان کرد: اقدامات اجرایی این طرح انجام شده و تامین منابع مالی طرح ها باعث طولانی‌ شدن روند تکمیل می‌شود.

وی اظهار داشت: با پیگیری های مسوولان استان و کشوری روند اجرای این طرح ها تسریع شده و براساس برنامه ریزی های انجام شده و بازدید رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور از این طرح و دستوراتی در خصوص تامین منابع این طرح در سال ۱۴۰۰ تکمیل می شود.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: این طرح دغدغه چندین ساله مردم و ورزشکاران لرستان است که دولت با تامین منابع این طرح عملیات اجرایی در حال اتمام است.

نبیان بیان کرد: تجهیزات مورد نیاز این ورزشگاه تامین شده است و دستگاه های اجرایی مربوطه استان نیز باید تعامل لازم را داشته باشند و تامین آب و برق این ورزشگاه در اولویت قرار دارد.

وی گفت: یکی از دغدغه های این طرح پس از سیل ۹۸ جمع اوری آب های سطحی در دستور کار قرار گرفته است ومشاور طرح های لازم را تهیه کرده که اجرایی خواهد شد.

وی افزود: در خصوص محور مواصلاتی این طرح مسیرهای موجود قابل تکمیل و بهره برداری شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مزایای مهندسی معکوس در جنگ چیست؟