ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا


ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا

ریحانه پارسا بازیگر جوان که این روزها به ترکیه مهاجرت کرده است در اینستاگرام خود یک پستی منتشر کرد که در 16 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است. ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا را در این خبر میخوانید.

ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا

به گزارش راهبرد معاصر ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا این روزها در فضای مجازی داغ شده است ریحانه پارسا بازیگر پرحاشیه ای است که هربار با جنجال های تازه برای خود در فضای مجازی حاشیه ایجاد میکند. پارسا بارها اعلام کرده که بدنبال دیده شدن است. ریحانه پارسا اینبار در اینستاگرام خود یک پستی منتشر کرد که در 16 سالگی مورد تجاوز قرار گرفته است. ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا را در این خبر میخوانید.

تعرض ریحانه پارسا در نوجوانی

ریحانه پارسا که چند ماهی است به ترکیه مهاجرت کرده، در تازه‌ترین پست اینستاگرامی خود اعلام کرد که در سن ۱۶ سالگی قربانی آزار جنسی شده است.

این بازیگر تصویری از خود در استانبول منتشر کرد و نوشت: "۱۶سالم بود که برای بار اول به من تجاوز شد!

از آنجایی که ظاهرم به عمد یا غیر عمد سن من را بیشتر نشان میداد آن اتفاق را هیجانی از سر احساس و عشق طرف مقابل تلقی کردم

به اصرار خودِ فرد رابطه ما از دور به صورت تلفنی چند شب در هفته حفظ شد، در تمام طول دو سال من از ترسی که به جان و تنم افتاده بود از خانه بیرون نیامدم و هر چیزی را بهانه می کردم برای خانه نشینی؛ و دل خوش به تماس های آن شخص؛ به خودم آمدم ۲ سال گذشته بود و من باید تسلیم این تعرض که حقیقتاً صورت گرفته بود می شدم!

اکنون ۵سالی از آن نیمه شب می گذرد و من امروز بعد از این همه سال به حقیقتِ تاریکِ رخداده در نقطه ای از زندگیم خیره شدم؛

برای بار هزارم با خودم تکرار می کنم:((قبول واقعیت نصف موفقیت است))...

عادت به این نوع نوشتن نداشتم؛

«از شما می خواهم با خواندن نگاهِ شخصِ من به این موضوع، ((نگاهی به نقاط تاریک خود که نهان است بیندازید))!»"

ماجرای تجاوز به ریحانه پارسا

حواشی ریحانه پارسا بعد از مهاجرت

خانم بازیگر جوان و حاشیه ساز کشورمان که از لحظه ورودش به عرصه بازیگری با جنجال همراه شده این روزها در ترکیه به سر می برد و از آن جا دوباره جنجال ساز شده و هرازگاهی با انتشار عکس های در صحفه شخصی اش دوباره در صدر اخبار زرد قرار می گیرد.

ریحانه پارسا بازیگر جوانی است که با سریال پدر معروف شد جنجال های زیادی در فضای مجازی درست کرده بود. ازدواج وی با مهدی کوشکی نیز حسابی جنجالی خبرساز شد و سرانجام به جدایی ختم شد. او به تازگی با انتشار پست های در صحفه شخصی اش تهدید به افشاگری کرده است.

ریحانه پارسا با حاشیه هایش به چهره شناخته شده‌ای تبدیل شده، همه او را با حاشیه‌ هایی که اول خلق کرده است و بعد علنی شد، می‌ شناسند. از ازدواج و جدایی اخیرش تا انتشار عکسی از او با روزبه بمانی در یک اتومبیل. او از طریق اینستاگرامش با انتشار تصاویر مختلف از سبک زندگی خود، در کانون توجه عده‌ای قرار گرفت و توانست شمار فالوئرهایش را ۳۶۰ هزار نفری کرده و تیک آبی بگیرد.

یکی از شاخص‌ترین حاشیه‌سازی‌هایشان هم در توئیتر؛ توئیتی بود که ریحانه درباره حق طلاق بانوان گذاشته بود و در آن نوشته بود: «یا بنویس حق طلاق می‌دید به زناتون بعد اسم خودتون رو هم گذاشتید مرد؟ ایموجی هم نذار» و از محتوای توئیت مشخص بود که پیام را کپی‌پیست کرده و انگار که کسی به او گفته چه توئیتی بنویسد.

ریحانه پارسا فیلمنامه ای با نام «زمان» را از زندگی شخصی اش و اتفاقاتی که در سینما برایش رخ داده به نگارش درآورده که هم اکنون در مرحله پیش تولید است و مهاجرت او نیز به ساخت این فیلم برمی گردد.

یک کمپانی معتبر فیلم سازی فرانسوی سرمایه گذاری این فیلم را بر عهده گرفته است. گفته می شود فیلم با اسامی واقعی افراد ساخته خواهد شد و به نوعی افشاگری در سینمای ایران محسوب می شود.

امین فردین خبرنگاری که در خارج از کشور زندگی می کند، در صفحه اینستاگرام خود ادعا کرده است که ریحانه پارسا که در حال حاضر در خارج از کشور است، با امیر حسین مرادیان، فرزند سفیر سابق ایران در دانمارک دوست است، کسی که ازدواجش با آناشید حسینی به دلیل ازدواج های لاکچری اش پر حاشیه شد . البته او به دلایلی چون مدل بودن همسرش از هم جدا شدند.

امین فردین ادعا می کند که با چک کردن صفحه اینستاگرام پسر سفیر سابق ایران در دانمارک و ریحانه پارسا و فالورهایشان می توان به این موضوع پی برد.

امین فردین در ادامه می گوید یک سری ارتباط هایی بین پویان مختاری، شاخ مجازی که در خارج از کشور زندگی می کند و ریحانه پارسا و جود دارد که فعلا چیز خاص دیگری در این باره نمی گوید. لازم به ذکر است که پویان مختاری و همسرش “نیلی” به تازگی از هم جدا شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...