خبر خوب صدری برای پرسپولیسی‌ها


خبر خوب صدری برای پرسپولیسی‌ها

رئیس هیئت مدیره پرسپولیس اعلام کرد که این باشگاه مذاکرات مثبتی با شهرداری تهران برای گرفتن مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی انجام داده است.

مجید صدری رییس هیئت مدیره پرسپولیس در این خصوص گفت که باشگاه پرسپولیس این آمادگی را دارد که مالکیت ورزشگاه شهید کاظمی را در اختیار گیرد یا این که شهرداری استادیوم را به مدت ۳۰ سال به قرمزها اجاره دهد.

او با اشاره به مشکلات پیرامون تملک قرمزها، توضیح داد که شهرداری استدلال می‌کند این ورزشگاه متعلق به سازمان اوقاف است اما ما می‌توانیم با این سازمان هم مذاکره کنیم تا به شکل قانونی استادیوم را به ما بدهند.

این در حالی است که پرسپولیس از لیگ پانزدهم ورزشگاه شهید کاظمی را با اجاره ۵ ساله در دست گرفته و اقدامات مثبتی را هم انجام داده اما حالا با پایان این مهلت، شایعات زیادی پیرامون پس گرفتن آن از سوی شهرداری وجود دارد.

باشگاه سرخپوش پایتخت نیز در نظر دارد تا در صورت مالکیت دائمی یا اجاره طولانی مدت، این ورزشگاه را توسعه بدهد و مواردی چون موزه باشگاه را در این استادیوم احداث کند.

صدری در پایان صحبت هایش همچنین گفت که مذاکرات با شهرداری مثبت بوده و امیدواریم که شهردار به جای واگذاری ورزشگاه به وزارت ورزش، آن را مستقیم به پرسپولیس بدهد.

منبع: ورزش3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیروقت خوابیدن مشکلی ایجاد می‌کند؟