احیای دریاچه ارومیه و ساماندهی مسئله کولبری از مهم‌ترین اولویت‌های دولت بوده است


احیای دریاچه ارومیه و ساماندهی مسئله کولبری از مهم‌ترین اولویت‌های دولت بوده است

معاون رئیس جمهور گفت: احیاء دریاچه ارومیه همواره از اولویت‌های دولت تدبیر و امید بوده و ساماندهی مسئله کولبری نیز جزو اولویت‌های مهم دولت بوده است.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور در دیدار با استاندار و برخی نمایندگان استان آذربایجان‌غربی با اشاره به ظرفیت‌ها و مزیت‌های لازم برای پیشرفت و توسعه در استان آذربایجان‌غربی گفت: مدیران باید از این ظرفیت‌های برای توسعه استان بهره بگیرند، آذربایجان‌غربی به عنوان یکی از استان‌های پراهمیت کشور بوده و با توجه به مرزی بودن، می‌تواند نقش مهمی در صادرات و واردات و توسعه تجارت مرزی ایفا کند.

جهانگیری به اهمیت دریاچه ارومیه و اقدامات صورت گرفته برای احیای این دریاچه نیز اشاره و خاطرنشان کرد: احیاء دریاچه ارومیه همواره از اولویت های دولت تدبیر و امید بوده است که البته لازم است در کنار تلاش برای احیاء این دریاچه، به دغدغه های مردم استان در خصوص منابع آب برای کشاورزی نیز توجه شود.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مسئله کوله بری در استان آذربایجان‌غربی گفت: حل مسئله کولبری و ساماندهی این پدیده از مهم ترین اولویت های دولت است و لازم است مسئله کولبری در استان های آذربایجان‌غربی و کردستان با اتخاذ تدابیر لازم و تصمیمات راهگشا، هر چه زودتر حل و فصل شود.

در این جلسه که معاون رییس جمهور در امور مجلس نیز حضور داشت، استاندار آذربایجان‌غربی به ارائه توضیحاتی در خصوص وضعیت استان پرداخت و گزارشی از پروژه ها و برنامه های اجرا شده و در دست اقدام استان ارائه کرد.

۴۶

کد خبر 1494182

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه استانها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس