لوئیس همیلتون احتمالا از قراردادش راضی نیست


فرمول یک ایران – مارتین براندل اخیرا برای تهیه چند ویژه برنامه، ارتباط نزدیکی با لوئیس همیلتون داشت و معتقد است که سر همیلتون در این دوره خیلی از شرایطش خوش حال نبود و از قراردادی که به ثبت رسید، ناراضی است. لوئیس همیلتون قراردادی یک ساله با تیم فرمول یک مرسدس بست و هدفش رسیدن به رکورد هشت قهرمانی در فرمول یک است و احتمالا در سال 2021 به این دست...

فرمول یک ایران – مارتین براندل اخیرا برای تهیه چند ویژه برنامه، ارتباط نزدیکی با لوئیس همیلتون داشت و معتقد است که سر همیلتون در این دوره خیلی از شرایطش خوش حال نبود و از قراردادی که به ثبت رسید، ناراضی است.

لوئیس همیلتون قراردادی یک ساله با تیم فرمول یک مرسدس بست و هدفش رسیدن به رکورد هشت قهرمانی در فرمول یک است و احتمالا در سال 2021 به این دست آورد خواهد رسید.

زمانی که قرارداد جدید اعلام شد، تمرینات پیش فصل در آستانه آغاز بود و توتو ولف در این باره گفت که کمبود زمان برای مذاکره باعث شد که طرفین به قراردادی یک ساله بسنده کنند.

با این وجود، لوئیس همیلتون در طول معرفی W12 گفت که نمی‌خواهد به به آینده دور نگاه کند چراکه این پانزدهمین سال حضور او در فرمول یک و در 36 سالگی است.

مارتین براندل که اخیرا ارتباط نزدیکی با همیلتون داشته است، احساس میکند که این راننده در بهترین شرایط ذهنی نیست:

ما چند ویژه برنامه با او داشتیم که در طول سال منتشر خواهد شد.

به نظرم در کل، او بسیار سخاوتمند اما کمی بدخلق بود. این جالب است که او دیگر با دست راستی خود، مارک هاینس کار نمی کند.

من احساس کردم که در کل او از نتیجه مذاکراتش بر سر قرارداد جدید راضی نبود.

مارتین براندل در بخشی از صحبت هایش به احتمال زیاد رسیدن او به صدمین جایگاه پول در طول حرفه خود اشاره کرد چراکه او فقط به دو جایگاه دیگر احتیاج دارد.

اما در صحبت براندل در مورد احتمال بالای کسب صدمین جایگاه پول، همیلتون ابراز عدم اطمینان کرد و به نظرش رسیدن به این جایگاه آنچنان هم راحت نخواهد بود:

مک‌لارن در ابوظبی یک چهارم ثانیه از ما عقب تر بود و حالا موتور ما را دارد. همچنین ردبول، شاید زبان طراحی آن ها نتیجه بدهد. و فراری را هم از رقابت خارج نکنید. همچنین استون مارتین هم قدرتمند خواهد بود.

مارتین براندل باوجود جواب لوئیس، پاسخ داد که فصل قبل او 10 جایگاه پول کسب کرد و به هر صورت احتمال کسب دو جایگاه دیگر در طول فصل بعدی زیاد است.

در نهایت براندل قبل از رسیدگی به کارهای دیگرش با او در رابطه با رقابت استانبول در فصل گذشته صحبت کرد. جایی که لوئیس همیلتون به هفتمین قهرمانی خود رسید و گفت که لوئیس همیلتون زمان زیادی در اختیار او گذاشت و صحبت های زیادی در این رابطه میان این دو رد و بدل شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت