ظرفیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در انتخابات استفاده شود


ظرفیت احزاب و تشکل‌های سیاسی در انتخابات استفاده شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار الیگودرز گفت:‍ احزاب و تشکل‌های سیاسی زبان گویای جامعه هستند که باید از این ظرفیت برای افزایش مشارکت عمومی مردم در انتخابات استفاده شود.

به گزارش ایرنا ماشاءالله نعمتی سه‌شنبه شب در نشست با احزاب و تشکل های سیاسی الیگودرز تصریح کرد: تمام دولت هایی که بعد از انقلاب اسلامی روی کار آمده برای اعتلای ایران اسلامی تلاش و فعالیت کرده اند و ارزیابی عملکرد آنها باید بر مبنای برهه زمانی فعالیتشان انجام شود.

وی افزود: تحریم های ظالمانه، سیل، بلاهای طبیعی و گسترش کرونا، مشکلات جدی را برای کشور به وجود آورد که با فرامین و رهنمودهای مقام معظم رهبری و دلسوزی مسئولان، همراهی مردم و مشارکت های احزاب باعث شد یکدلی، وحدت و انسجام اجتماعی در سطح کشور شکل بگیرد تا بتوان از این بحران ها عبور کرد.

نعمتی تصریح کرد: کنش و فعالیت احزاب باید بر مبنای قوانین و مقررات و همچنین در چارچوب اساسنامه باشد و تمام تلاش خود را برای مشارکت حداکثری در انتخابات بکار گیرند.

حجت الاسلام اصغر ترکی مسئول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان نیز گفت: انتخابات باید سالم همراه با مشارکت عموم مردم، احزاب، گروه ها و رسانه ها برگزار شود.

وی افزود: در صورتی که کاندیداها از جانب احزاب معرفی شوند مثمرثمر خواهد بود و افراد معرفی شده ضمن وابسته بودن به حزب، مسئولیت پاسخگویی به افکارعمومی را به عهده خواهند گرفت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ همزمان با سراسر کشور در لرستان نیز برگزار می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید