قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود/ هدیه کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم


قراردادم در لیگ قایقرانی کمتر از گذشته بود/ هدیه کاظمی: از شرایط رقبا خبر نداریم

بانوی قایقران کشورمان گفت: قراردادم در این فصل نسبت به آخرین باری که لیگ آب‌های آرام برگزار شد، کمتر بود.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هدیه کاظمی در خصوص قهرمانی در بخش انفرادی لیگ قایقرانی آب‌های آرام اظهار داشت: در روز پایانی دو مرحله مسابقه داشتیم که در مسافت 500 متر اول شدم و تایمی که ثبت کردم، با توجه به شرایط آب و هوایی و این فصل مناسب بود.

وی افزود: مسابقات لیگ جدا از کشوری و انتخابی است و بیشتر برای ورزشکاران جنبه حمایتی دارد و در لیگ با توجه به اینکه همه ورزشکاران ‌ملی‌پوش در تیم‌های مختلف رقابت می‌کنیم، همواره سطح بالایی دارد. امیدوارم در سال دوره‌های بیشتری لیگ و مسابقه داشته باشیم.

بانوی ملی‌پوش کشورمان در خصوص قراردادهای لیگ گفت: قرارداد من نسبت به آخرین باری که لیگ برگزار شد کمتر بود. به خاطر صحبت‌هایی که با فدراسیون و استان انجام دادیم، تصمیم گرفتیم این دوره در لیگ باشیم تا در آینده جبران شود.

کاظمی در خصوص مسابقه انتخابی المپیک و شرایط رقبای ایران تاکید کرد: در مورد مسابقه نظری ندارم، چون ما هر سال مسابقات مختلف کاپ و جهانی داشتیم و حریفان را می‌دیدیم و می‌دانستیم که کدام کشور خوب تمرین می‌کند و با کدام مربی چه روندی دارد و بر اساس آن می‌توانستیم کار خود را حدس بزنیم، ولی متاسفانه امسال به دلیل کرونا مسابقات لغو شد و از شرایط سایر کشورها خبر نداریم.

وی در پایان گفت: نسبت به هر سال و با توجه به اینکه مدت‌ها تمرینات به دلیل شیوع کرونا تعطیل بود و تمرینات مستمر نداشتیم، رکوردهایی که در این فصل ثبت می‌کنیم، با سال‌های قبل برابری می‌کند. امیدواریم بهترین عملکرد خود را در مسابقات انتخابی داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل