مجتمع بیمارستانی امام رضا کرمانشاه صاحب دستگاه پیشرفته سی تی اسکن شد


مجتمع بیمارستانی امام رضا کرمانشاه صاحب دستگاه پیشرفته سی تی اسکن شد

کرمانشاه- ایرنا- رییس مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) کرمانشاه از نصب دستگاه پیشرفته سی تی اسکن 256 اسلایس در این مرکز خبر داد و گفت: تامین این دستگاه با مشارکت مالی بانک‌های ملی، سپه و صنعت و معدن و حمایت استاندار کرمانشاه و با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه انجام شد.

دکتر «شهرام بیدهندی» روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: ارزش ریالی این دستگاه با ارز آزاد نزدیک به ۴۵ میلیارد تومان است.

وی اظهار داشت: دستگاه آنژیوگرافی بای پلین هم چند روز پیش نصب و راه اندازی شد و دستگاه MRI سه تسلا نیز از دیگر دستگاه‌های کم نظیر کشور است که در این بخش در حال ارایه خدمت به بیماران بستری در مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) است.

او گفت: مرکز آنژیوگرافی و اینترونشنال رادیولوژی در بیمارستان امام رضا (ع) یکی از مراکز مهم درمان سکته های حاد مغزی و قلبی با تجهیزات فوق پیشرفته است که در ۲۰ آبان ماه امسال از طریق ویدیو کنفرانس با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد.

استان کرمانشاه ۲ میلیون نفر جمعیت دارد و اکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تخت بیمارستانی در قالب ۱۸ بیمارستان دولتی دانشگاه علوم پزشکی، ۲ بیمارستان خصوصی، سه بیمارستان نظامی و ۲ بیمارستان تامین اجتماعی در استان کرمانشاه فعال است که مجتمع امام رضا یکی از بزرگترین بیمارستان های استان و منطقه غرب کشور محسوب می‌شود.

مجتمع بیمارستانی امام رضا (ع) بزرگترین، مجهزترین و مدرنترین مرکز آموزشی درمانی و تحقیقاتی منطقه غرب و شمال غرب کشور است که در ۱۵ بهمن ۱۳۸۴ به طور رسمی به بهره‌برداری رسید. این مجتمع بیمارستانی کار خود را با ۵۱۵ تخت شروع کرد و اکنون با وجود ۷۱۴ تخت مصوب، دارای ۸۴۰ تخت فعال است.

اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ نفر شامل فوق تخصص، متخصص، پرستار، ماما و سایر پرسنل در بخش های مختلف در این بیمارستان به صورت شبانه روزی در راستای ارایه خدمات به مردم تلاش می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی