پاسخ نه فکری و تغییر گزینه های شاهین 


پاسخ نه فکری و تغییر گزینه های شاهین 

نشست اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر برای انتخاب سرمربی جدید برگزار شد اما در پایان تصمیم گیری مشترکی به همراه نداشت. 

به گزارش "ورزش سه"، شاهینی ها علاقمند بودند بار دیگر محمود فکری را مجاب به حضور در بوشهر کنند اما پاسخ سرمربی استقلال به این درخواست نه بود. حتی او به پیشنهاد اراکی ها هم برای پذیرش هدایت آلومینیوم نه گفت و به نظر می رسد قصد دارد فعلا استراحت کند.

دیروز در نشست اعضای هیات مدیره باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در مورد سه مربی بحث شد؛ علی نظر محمدی – داود مهابادی و نادر دست نشان که نادر دست نشان در حال حاضر هدایت تیم رایکا را برعهده دارد که مربی اولی و دومی هر کدام دو رای و مربی سومی یک رای آورد و قرار است در نشست بعدی اعضای هیات مدیره باشگاه در این باره تصمیم گیری شود.

علی نظر محمدی فصل گذشته موفق به حفظ سهمیه رایکا بابل شد و صعود به همراه سپیدرود از لیگ یک به لیگ برتر در کارنامه او دیده می شود. هم چنین داود مهابادی فصل گذشته مربی فجر سپاسی بود که در دور رفت تیم یکی از مدعیان صعود بود اما این نتایج خوب در بازی های دور برگشت ادامه پیدا نکرد. او در ابتدای فصل هم هدایت تیم فجر سپاسی را بر عهده داشت که به بهانه حضور در اردوی تیم ملی جوانان از هدایت فجر سپاسی کناره گیری کرد. در حال حاضر فجر سپاسی با مربیگری کلانتری یکی از گزینه های صعود بشمار می رود.

شاهین شهرداری بوشهر در اولین هفته از دور برگشت بازی ها باید یکشنبه هفته آینده در خانه تیم صدرنشین یعنی شهرداری آستارا به میدان برود و شاید تا پیش از این بازی سرمربی جدید شاهین شهرداری بوشهر انتخاب شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها