همه کارهای انجام شده برای ایجاد ارتباطات با هدف تحقق عدالت است


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تمام کارهای انجام شده برای برقراری ارتباطات در بشاگرد یک هدف دارد و آن تحقق عدالت است....

همه کارهای انجام شده برای ایجاد ارتباطات با هدف تحقق عدالت است

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تاکید کرد که تمام کارهای انجام شده برای برقراری ارتباطات در بشاگرد یک هدف دارد و آن تحقق عدالت است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات محمد جواد آذری جهرمی در ادامه سفر استانی خود به هرمزگان و شهرستان بشاگرد، ظهر روز گذشته از شبکه ارتباطی در روستای دهندر شه بابک بازدید کرد.

جهرمی در ابتدای سخنان خود با اشاره به درخواست‌های اهالی روستا گفت: خدا را شکر ارتباطات در بسیاری از روستاها برقرار شده و درخواست‌ها عمدتا فوتبالی است. بچه‌های روستای دهندر شه بابک درخواست داشتند که زمین خاکی آنها را چمن کنیم که این قول را می‌دهیم تا خرداد ماه این زمین را چمن کنیم.

آذری جهرمی افزود: در هر حال تلاش های زیادی شده است تا بشاگرد به شبکه جهانی و شبکه ملی اطلاعات متصل شود، دانش‌آموزان آن به شبکه ارتباطی دسترسی داشته باشند و امکان دریافت آموزش مجازی را پیدا کنند و هنرمندان منطقه نیز بتوانند صنایع دستی خود را به سراسر کشور بفروشند و در مجموع مردم منطقه از خدمات دولت الکترونیکی بهره‌مند شوند.

وزیر ارتباطات ادامه داد: تمام اقدامات برای برقراری ارتباطات در بشاگرد یک هدف دارد و آن تحقق عدالت است که از وظایف اصلی دولت و از شعارهای اصلی حاکمیت اسلامی است.

او در خاتمه تاکید کرد: این حق مردم و جوانان بشاگرد است تا از خدمات ارتباطی بهره‌مند شوند و از امکانات فضای مجازی استفاده کنند و در آینده روشن کشور نقش داشته باشند.

در ادامه وزیر ارتباطات و هیات همراه راهی روستاهای محمود آباد و خمینی شهر شدند و وضعیت ارتباطی این روستاها را بررسی کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قرارداد امری تا 2027 تمدید شد