معارض ورزشگاه 15 هزارنفری بروجرد مرتفع شده است


معارض ورزشگاه 15 هزارنفری بروجرد مرتفع شده است

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی گفت: معارض ورزشگاه 15 هزارنفری بروجرد مرتفع شده است.

علی نبیان در حاشیه بازدید از ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بروجرد که امروز ۲۰ اسفندماه صورت گرفت در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امروز بازدیدی از ورزشگاه ولایت داشتیم که کارهای اجرایی آن در حال انجام است.

وی تصریح کرد: بهره‌برداری از ورزشگاه ۱۵ هزارنفری بروجرد یکی از دغدغه‌های به‌حق این شهرستان است که مدت‌زمان طولانی کارهای اجرایی آن به تعویق افتاده است.

معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: یکی از دغدغه‌ها معارضی بود که در یکی از اضلاعی این زمین وجود داشت که سال گذشته با منابعی که تأمین شد این معارض مشکلاتش حل و فصل شد.

نبیان اضافه کرد: در حال حاضر پیمانکار با سرعت بیشتری در حال انجام کار است و در این راستا جلسات زیادی با گودرزی نماینده مردم بروجرد، استاندار لرستان، مدیرکل راه و شهرسازی و پیمانکار برای سرعت بخشی به این پروژه برگزار شده است.

وی بیان کرد: یکی از دغدغه‌ها بحث تأمین منابع مالی بود که در سفری که دکتر نوبخت به استان لرستان داشتند با پیگیری‌های استاندار و نماینده بحث تأمین منابع پیگیری شد و در حال حاضر اقدامات اجرایی آن در حال شروع شدن است.

رئیس سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی ادامه داد: منتظر هستیم اوایل سال ۱۴۰۰ تأمین منابع اجرای این پروژه انجام شود هرچند در حال حاضر پیمانکار در حال انجام کار بوده و کارگاه فعال است.

نبیان اظهار کرد: برنامه‌ریزی ما این است که بتوانیم سال آینده فاز اول این ورزشگاه را آماده کنیم و تحویل مردم بروجرد بدهیم که دغدغه چندین ساله آن‌ها رفع شود.

وی تصریح کرد: تلاش ما این هست و این قول را خواهیم داد به‌محض اینکه آن تأمین منابع انجام شود این مهم محقق شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان