هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای تالش تشکیل شد


هیات‌های نظارت بر انتخابات شوراهای تالش تشکیل شد

آستارا - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری تالش از انتخاب اعضای هیات‌های نظارت بر انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهرها و روستاهای این شهرستان خبر داد و از داوطلبان همه‌پرسی شوراهای شهر خواست، تا 26 اسفند ماه نام‌نویسی کنند.

علی درمانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: داوود قوی پنجه به عنوان رئیس و علیرضا یوسفی طولارود، محمدرضا همدمی، اباذر مرادیان و داریوش یکنور به عنوان اعضای هیات نظارت بر انتخابات شورای شهر تالش انتخاب شدند.

وی افزود: در بخش مرکزی شوریه کرمی به عنوان رئیس و ثابت مروت پور و سعدالله خلیق به عنوان اعضا، در بخش اسالم بهرنگ بهرامی به عنوان رئیس و غلامرضا رضاپور و احمد حاجتی به عنوان اعضا، در بخش حویق اژدر حیدرنیا به عنوان رئیس و رضا آقا جمالی و علی امیری به عنوان اعضا و در بخش کرگانرود حسین وحیدی فر به عنوان رئیس و فرید فصیحی و عیسی هماپور به عنوان اعضای هیات های نظارت بر انتخابات برگزیده شدند.
وی ادامه داد: اعضای هیات‌های اجرایی نیز تا ۲۳ اسفند ماه انتخاب خواهند شد و فرصت نام نویسی داوطلبان برای انتخابات شوراهای شهر از ۲۰ تا ۲۶ اسفندماه و برای شوراهای روستا از ۱۶ تا ۲۲ فروردین ماه است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار تالش گفت: نام نویسی از داوطلبان با روش های نرم افزار موبایل، نرم افزار رایانه (دسکتاپ) و دفاتر پیشخوان دولت انجام می شود و داوطلبان در نخستین روزهای تعیین شده ثبت نام کنند و این کار را به روزهای پایانی موکول نکنند.
انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری، میان دوره ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان در سراسر کشور در ۲۸ خرداد ماه سال ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | تصاویر تازه از رزمایش نیروی هوایی جمهوری آذربایجان در منطقه نخجوان