توزیع بیش از پنج هزار تن کالای اساسی در ایام پایانی سال در البرز


توزیع بیش از پنج هزار تن کالای اساسی در ایام پایانی سال در البرز

کرج - ایرنا - رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز با اشاره به توزیع بیش از پنج هزار تن کالای اساسی در ایام پایانی سال گفت: برنج وارداتی، قند، شکر، روغن، گوشت قرمز منجمد، گوشت مرغ گرم و منجمد با نرخ مصوب در ایام پایانی سال توزیع می شود.

رامین ربیعی روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با بیان اینکه از چند ماه پیش تدابیر لازم برای جذب و توزیع کالاهای اساسی مرتبط با ایام پایانی سال، اتخاذ شده افزود: برنج وارداتی با قیمت هر کیلوگرم ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان، شکرخانوار با قیمت هر کیلوگرم هشت هزار و ۷۰۰ تومان، مرغ منجمد با قیمت هر کیلوگرم ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان، مرغ گرم با قیمت هر کیلوگرم ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان و قند با قیمت هر کیلوگرم ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در استان البرز در حال توزیع است.

وی اضافه کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای، سازمان میادین شهرداری، واحدهای صنفی منتخب و شرکت‌های تعاونی از جمله مراکزی هستند که در توزیع این اقلام نقش دارند.

ربیعی در ادامه اظهار داشت: یک هزار تن برنج وارداتی، ۲هزار و ۱۰۶ تن شکر خانوار، یک هزار تن شکر صنفی و صنعتی، ۹۹۵ تن روغن مایع، ۷۱ تن گوشت قرمز منجمد، ۳۰۰ تن مرغ منجمد در حال جذب، صدور حواله و توزیع است که در صورت نیاز این میزان افزایش خواهد یافت.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت البرز ادامه داد: این اقلام از طریق مباشرین و شبکه های توزیع منتخب معرفی شده توسط فرمانداران شهرستان به عنوان رییس کارگروه تنظیم بازار شهرستان ها توزیع می شوند.

دبیر ستاد تنظیم بازار استان البرز گفت: همچنین علاوه بر توزیع پنج هزار و ۴۷۲ تن کالای اساسی، بازرسین ما نیز در قالب گشت های ویژه طرح نوروزی، وضعیت بازار را به صورت روزانه رصد کرده و با متخلفین در چارچوب قانون برخورد می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه البرز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


در مسکو عدم واکنش سران شورای اروپا به حمله تروریستی در کروکوس را شرم آور خواندند