هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه در جوانرود برگزار شد


هشتمین رزمایش کمک‌های مومنانه در جوانرود برگزار شد

کرمانشاه- ایرنا- در آستانه مبعث پیامبر گرامی اسلام (ص) هشمین مرحله رزمایش کمک‌های مومنانه روز چهارشنبه در شهرستان جوانرود برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه جوانرود روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا در این ارتباط توضیح داد که در این مرحله هزار بسته معیشتی با همکاری خیرین توسط پایگاه های مقاومت بسیج که از پیش شناسایی شده بودند بین نیازمندان و اقشار آسیب دیده از کرونا توزیع شد.

سرهنگ «بهرام میرزایی» ارزش هر بسته غذایی را چهار میلیون ریال اعلام کرد و افزود: برای خرید این بسته‌ها در مجموع ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا تاکنون ۶ هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، ۲۰ هزار بسته بهداشتی، سه هزار غذای گرم بین نیازمندان و افراد آسیب دیده از کرونای شهرستان جوانرود توزیع شده است.

فرماندار جوانرود نیز در این ارتباط گفت: فرهنگ غنی ما که برگرفته از مکتب پیامبر اکرم (ص) رَحمَةٌ لِلعَالَمین است نقش تاثیرگذاری در کمک و همدردی و تسکین آلام بشری دارد.

«رستگار یوسفی» افزود: در یکسال گذشته که شیوع ویروس کرونا اقتصاد دنیا را تحت تاثیر قرار داد در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری اقدامات بسیار خوبی در زمینه مواسات و کمک های مومنانه و طرح قرارگاه شهید حاج قاسم سلیمانی در این شهرستان انجام شده است.

وی بابیان اینکه جوانرود اکنون به لحاظ ویروس کرونا در وضعیت آبی قرار دارد، اظهار داشت: این وضعیت به منزله پایان کرونا نیست و با توجه به شیوع ویروس جهش یافته کرونا در برخی از شهرهای کشور تنها راه پیشگیری از انتقال این ویروس رعایت پروتکل های بهداشتی، استفاده از ماسک و پرهیز از تجمع و دورهمی است.

شهرستان جوانرود با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان