داروخانه های بخش‌های قم در ایام نوروز شبانه روزی می‌شوند


داروخانه های بخش‌های قم در ایام نوروز شبانه روزی می‌شوند

قم - ایرنا - معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی داروخانه‌های بخش‌های پنج گانه قم در ایام نوروز گفت: برنامه‌ریزی‌ها در راستای تامین داروی مورد نیاز شهروندان قمی در این ایام انجام شده‌است.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، محمد حضوری در جلسه ستاد سلامت نوروزی دانشگاه علوم پزشکی قم اظهار داشت: دپوی کافی و مورد نیاز داروها در استان وجود دارد و تلاش خواهیم کرد کوچکترین مشکلی برای مردم به وجود نیاید.

حضوری بیان داشت: داروخانه ها در سطح شهر همانند گذشته فعالیت خواهند کرد و داروخانه‌های مراکز بخش های استان نیز که شبانه روزی نیستند، در ایام عید به صورت شبانه روزی فعال خواهند بود.

معاون دانشگاه علوم پزشکی قم گفت: نظارت بر مراکز تولید مواد غذایی نیز در ایام عید با قدرت ادامه خواهد داشت و کارشناسان و ناظران، نظارت‌های خود را انجام می دهند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قم نیز در این جلسه گفت: جلسه های منظمی با مراکز درمانی قم برگزار و برنامه ریزی ها به منظور خدمات رسانی در ایام تعطیلات عید، در نظر گرفته شده است.

محمود پرهام افزود: دستورالعمل ها در این خصوص بررسی و جلسه ها با گروه های مدنظر از قبیل درمانگاه ها، آزمایشگاه ها و مراکز گرافی برگزار شده است.

وی بیان کرد: به منظور نحوه فعالیت مطب پزشکان نیز، با سازمان نظام پزشکی استان جلسه ای برگزار و تدابیر لازم اتخاذ شد تا بتوانیم خدمات رسان مردم باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در