به روزرسانی اندروید 11 برای نسخه NFC گوشی پوکو ایکس 3 منتشر شد


به روزرسانی اندروید 11 برای نسخه NFC گوشی پوکو ایکس 3 منتشر شد

گجت نیوز نسخه NFC گوشی پوکو ایکس 3 – POCO X3 در ماه سپتامبر (شهریور) سال 2020 با اندروید 10 و رابط کاربری MIUI 12 عرضه شد، اکنون پس از گذشت چند ماه این دستگاه آپدیت اندروید 11 را دریافت کرد. به روزرسانی OTA با نسخه سیستم عامل V12.0.6.0.RJGEUXM برای کاربران گوشی POCO X3 NFC منتشر شده... نوشته به روزرسانی اندروید 11 برای نسخه NFC گوشی پوکو ایکس 3...

نسخه NFC گوشی پوکو ایکس ۳ – POCO X3 در ماه سپتامبر (شهریور) سال ۲۰۲۰ با اندروید ۱۰ و رابط کاربری MIUI 12 عرضه شد، اکنون پس از گذشت چند ماه این دستگاه آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کرد.

به روزرسانی OTA با نسخه سیستم عامل V12.0.6.0.RJGEUXM برای کاربران گوشی POCO X3 NFC منتشر شده است. اما لازم به ذکر است که این سیستم عامل فعلا برای کاربران منطقه اروپا (EEA) در دسترس است.

همچنین نسخه NFC گوشی پوکو ایکس ۳ نسخه‌های دیگری مانند روسیه (RU)، اندونزی (ID)، ترکیه (TR) و نسخه جهانی (MI) نیز دارد و کاربران دیگری که نسخه‌های مختلف این دستگاه را خریداری کرده‌اند، باید منتظر انتشار این به روزرسانی بمانند. این آپدیت حجمی حدود ۲.۵ گیگابایت داشته و حجم بالای این به روزرسانی به دلیل به همراه داشتن سیستم عامل اندروید ۱۱ است.

به روزرسانی اندروید 11 برای نسخه NFC گوشی پوکو ایکس 3 منتشر شد

به روزرسانی اندروید 11 برای نسخه NFC گوشی پوکو ایکس 3 منتشر شد

همانطور که می‌دانید POCO قول داده بود که تا سه سال از این دستگاه پشتیبانی کند و این بدان معنی است که نسخه بعدی اندروید یعنی اندروید ۱۲ نیز برای این گجت شرکت پوکو منتشر خواهد شد. لازم به ذکر است که شیائومی به تازگی رابط کاربری جدیدی با نام MIUI 12.5 معرفی کرده است.

گفته می‌شود گوشی‌های پرچمداری مانند Xiaomi Mi 11 در زمان عرضه از جدیدترین نرم‌افزار معرفی شده، پشتیبانی خواهند کرد. اکنون با معرفی رابط کاربری MIUI 12.5 توسط شیائومی، انتظار می‌رود که آخرین آپدیت رابط کاربری این شرکت برای نسخه NFC گوشی پوکو ایکس ۳ تا پایان سال جاری منتشر شود.

ناگفته نماند که به روزرسانی اندروید ۱۱ فعلا در مرحله Stable beta recovery (بازیابی نسخه پایدار بتا) قرار دارد و این بدان معنی است که تنها چند کاربر مشخص به این به روزرسانی دسترسی دارند. اگر این آپدیت مشکلی نداشته باشد، شرکت Xiaomi در روزهای آینده به روزرسانی اندروید ۱۱ را برای عموم منتشر خواهد کرد.

همچنین شایعه‌هایی وجود دارد که با توجه به آن‌ها نسخه بدون NFC گوشی POCO X3 که در هند به فروش می‌رسد، زودتر از مدل دیگر این گوشی آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان