الحوثی: فعالیت تکفیری ها یک حرکت آمریکایی - غربی برای فریب مردم است


الحوثی: فعالیت تکفیری ها یک حرکت آمریکایی - غربی برای فریب مردم است

تهران - ایرنا - رهبر جنبش انصارالله یمن گفت: فعالیت تکفیری ها به موازات یک حرکت آمریکایی - غربی برای فریب مردم تحت عنوان مبارزه با تروریسم است. 

به گزارش ایرنا به نقل رسانه های یمن، «عبدالملک بدرالدین الحوثی » امروز چهارشنبه در سخنانی به مناسبت سالگرد شهادت حسین بدرالدین الحوثی از رهبران جنبش انصارالله گفت: القاعده یک گروه تکفیری است که در ایران، سوریه، عراق، لبنان، یمن، خلیج فارس، مصر ، کشورهای مغرب و آفریقا و اروپا جنایت هایی را به استثنای رژیم اسرائیل انجام داده است و این نشان می دهد که فعالیت تکفیری ها به موازات یک حرکت آمریکایی - غربی برای فریب مردم تحت عنوان مبارزه با تروریسم است.

وی با بیان اینکه دشمنان می خواستند تکفیری ها جبهه امت اسلامی را رهبری کنند، گویی آنها کسانی هستند که از اسلام دفاع می کنند، افزود: تکفیری ها با تغییر قطب نمای دشمن اسلام و به دور از رژیم اسرائیل بر اساس آنچه دشمن صهیونیستی باور دارد حرکت می کنند.

رهبر جنبش انصارالله یمن ادامه داد: دشمنان می خواهند ساحت اسلامی به طور کلی برای جنبش تکفیری و به موازات حرکت آمریکا و بر اساس برنامه های آمریکا باز باشد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های اصلی غرب و آمریکا همپوشانی این برنامه ها برای از بین بردن توانایی مردم ما و میها کردن شرایط موفقیت آنها با کمترین هزینه برای سیطره مستقیم بر مردم ، اشخاص و کشور و ثروت است، افزود: طرح غرب کل امت اسلام را هدف قرار داده است و در این راستا هیچ استثنایی قائل نیستند بلکه اولویتها و روش های آنها متفاوت است.

ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بازیگر نقش شهید طهرانی‌مقدم انتخاب شد