جوانرود به لحاظ امکانات امداد و نجات به توجه ویژه‌ای نیاز دارد


جوانرود به لحاظ امکانات امداد و نجات به توجه ویژه‌ای نیاز دارد

کرمانشاه- ایرنا- معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به حادثه‌خیز بودن جاده‌های شهرستان جوانرود، گفت: باتوجه به شرایط شهرستان باید به لحاظ توسعه امکانات امداد و نجات توجه ویژه‌ای به جوانرود داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا؛ «باقر محمدی» روز چهارشنبه در دیدار با فرماندار جوانرود با بیان اینکه یک پایگاه امداد و نجات در شهرستان جوانرود وجود دارد، اظهار داشت: توسعه احداث پایگاه دیگر امداد و نجات در مناطق مرزی به ویژه در این شهرستان ضروری است.

وی با اشاره به حضور خود در فرمانداری جوانرود، گفت: انتظار حمایت و پشتیبانی‌های بیشتری در راستای توسعه و اجرای برنامه های جمعیت هلال را از فرماندار و مجموعه مدیران شهرستان را دارم.

او همچنین از حضور شخص فرماندار در آیین تدفین داوطلب این جمعیت در شهرستان جوانرود قدردانی کرد.

فرماندار جوانرود نیز در این دیدار ضمن تقدیر حضور معاون جمعیت هلال احمر کشور و دیگر مسوُولان جمعیت در این شهرستان گفت: جمعیت هلال احمر در تمام بحران ها همچون زلزله آبان ماه ۹۶، سیل و کرونا کارنامه موفقی داشته است.

«رستگار یوسفی» به اهمیت توجه به مناطق مرزی اشاره کرد و افزود: شهرستان های مرزی پیشانی کشور و نظام هستند که باید به لحاظ خدمات و امکانات بیشتر مورد توجه قرار گیرند.

وی اظهار داشت: با توجه به مرزی بودن، گستردگی و پراکندگی جمعیت، کوهستانی و سخت‌گذر بودن منطقه، حادثه خیزی جاده‌ها، شهرستان جوانرود نیازمند توجه ویژه مسوُولان در راستای توسعه پایگاه‌ها و امکانات امداد و نجات است.

دکتر «فرزین معتمدی»؛ مدیرعامل جمعیت استان کرمانشاه هم به فوت یکی از داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان جوانرود اشاره کرد و گفت: پیگیر بیمه این داوطلب متوفی هستیم که امیدوارم به نتیجه برسد.

شهرستان جوانرود حدود ۱۵۰ داوطلب امدادگر و نجاتگر فعال دارد.

این شهرستان با بیش از ۷۵ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال غرب کرمانشاه واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مدل کیک جشن الفبا کلاس اول