تقویت حس پاسداری از ارزش ها دشمنان را ناامید می کند


تقویت حس پاسداری از ارزش ها دشمنان را ناامید می کند

ایلام - ایرنا - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: تقویت حس مشترک پاسداری از ارزش ها که در وجود همه افراد جامعه قرار دارد، موجب ناامیدی دشمنان خواهد شد.

به‌گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار روز چهارشنبه در دیدار با مدیرکل و تعدادی از کارکنان بنیاد شهید ایلام اظهار داشت: برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه هر چقدر هزینه شود سرمایه گذاری معنوی، پاسداشت خون شهدا و بالا بردن روحیه دفاعی جامعه ما در مقابل شبیخون فرهنگی دشمن است.

وی با ذکر اینکه همه ما در برابر شهدا مسئول هستیم، افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از نیازهای اصلی جامعه ماست و کل نظام باید برای ترویج این فرهنگ ناب تلاش کند، تا به عنوان یک ارزش بر جامعه حاکم شود.

امام جمعه ایلام تاکید کرد: در حوزه درمان، مسکن و اشتغال جامعه ایثارگری اقدامات مهمی انجام شده و امید است هر چه زودتر مشکلات این قشر مرتفع شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام نیز در این نشست ضمن تقدیر از توجه و حمایت نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نسبت به جامعه معزز شاهد و ایثارگر استان، گزارشی از فعالیت های بنیاد در سال ۹۹ و برنامه های هفته بزرگداشت شهدا در سطح استان ارائه کرد.

اسدالله تولیده افزود: هر ساله یادواره‌های بسیاری با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران با همت بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می شد ولی از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور و استان، بنیاد برنامه های جایگزین را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت انتخاب کرد.

وی ادامه داد: ایلام یکی از اولین استان هایی است که مصوبات تفاهمنامه های مسکن و اشتغال را به انجام رسانده است.

وی گفت: علاوه بر اجرای دستورالعمل پایش سلامت ایثارگران، دو اقدام مهم در استان اجرا شده و تیم جهادی درمانی و توانبخشی متشکل از پزشکان متخصص، پزشکان عمومی و داروخانه سیار جهت پایش سلامت ایثارگران، به مناطق محروم استان اعزام شدند.

وی گفت: در مرحله اول جامعه ایثارگری شهرستان‌های هلیلان و آبدانان مورد بررسی قرار گرفت و بخش ماژین در شهرستان دره شهر نیز به عنوان مقصد بعدی این تیم انتخاب شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طرفداری عجیب شیلا خداداد از تتلو / او را خیلی دوست دارم ! + عکس