صادقی: از تجربه بازی فردا در لیگ برتر استفاده می‌کنیم


صادقی: از تجربه بازی فردا در لیگ برتر استفاده می‌کنیم

سرمربی سایپا گفت که از تجربیات دیدار تیمش مقابل نساجی، در روز 27 اسفند استفاده خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، ابراهیم صادقی درباره غیبت خود در نشست خبری پیش از دیدار با نساجی مازندران اظهار داشت: ما ساعت 17 تمرین داشتیم و اولویت این بود که حتماً به تمرین تیم برسیم.

وی در مورد دیدار با نساجی گفت: جام حذفی جام شگفتی‌هاست و همیشه غیرقابل پیش‌بینی بوده است. همیشه اتفاقاتی در این مسابقات می‌افتاده که جام را جذاب می‌کرده است. تلاش می‌کنیم با تمام توان در این جام شرکت کنیم و خیلی خوب است که قبل از بازی لیگ دو تیم، می‌توانیم یک بازی در قائمشهر با نساجی انجام دهیم تا با شرایط زمین بیشتر آشنا شویم و در لیگ برتر، از تجربه این مسابقه استفاده کنیم.

سرمربی سایپا با بیان اینکه همه بازیکنان این تیم سر حال و آماده هستند، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با شرایط خوبی وارد زمین شویم و امیدوارم بازی خوب و باکیفیتی ارائه کنیم. هدف ما این بوده است که از لحاظ فنی رو به پیشرفت باشیم و شرایط بهتری داشته باشیم. هفته گذشته فوتبال خوبی ارائه کردیم و در مالکیت توپ هم خیلی خوب بودیم که نتوانستیم موقعیتی بسازیم. تلاش می‌کنیم این هفته در کنار فوتبال خوب، نتیجه خوبی هم بگیریم.

صادقی درباره تغییر کادر فنی سرخپوشان قائمشهری بیان کرد: می‌دانیم نساجی تغییر مربی داشته است و نفرات حریف را کاملاً آنالیز کردیم. حریف با تفکر مربی جدید وارد جام حذفی می‌شود و برای دیدار بعدی دو تیم در روز 27 اسفند، تلاش می‌کنیم از تجربیات این مسابقه بهره لازم را ببریم.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در صفحه اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403