رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد


رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی انتخاب شد

سیدحمیدرضا ترابی موسوی طی حکمی از سوی مهرعلی باران‌چشمه به‌عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از پایگاه خبری فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، در حکم باران‌چشمه خطاب به ترابی آمده است: «با عنایت به تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند جنابعالی در رشته ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی و تلاش‌های‌تان در حوزه مربیگری این رشته در سال‌های گذشته، به موجب این ابلاغ از تاریخ 20 اسفند ماه 1399 به‌عنوان رئیس کمیته مربیان فدراسیون ورزش‌های زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی منصوب می‌شوید.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

امید است با اتکال به خداوند متعال و با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های موجود، در راستای اهداف و برنامه‌های فدراسیون و در جهت تربیت مربیان موردنیاز در مقاطع مختلف برای توسعه ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، با تدوین برنامه‌های هدفمند، اقدامات بایسته را به عمل آورید».

پیش از این علیرضا غلامی (استان کردستان) در این سمت فعالیت داشت که خدمات شایانی را در جهت ارتقای علم ورزشی و دانش مربیان این رشته اصیل و ایرانی در سطح کشور از خود به یادگار گذاشت و باران چشمه نیز از خدمات و تلاش‌های او تقدیر کرد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!