دو نوجوان قمی درحال تهیه مواد محترقه از ناحیه دست و صورت مصدوم شدند


دو نوجوان قمی درحال تهیه مواد محترقه از ناحیه دست و صورت مصدوم شدند

قم – ایرنا- سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم گفت: متاسفانه دو نوجوان 13 و 15 ساله در حال تهیه مواد محترقه برای چهارشنبه آخر سال دچار حادثه شده و از ناحیه دست و صورت مصدوم شدند که احتمال قطع انگشت یکی از آنها نیز وجود دارد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی قم، مهدی فراهانی چهارشنبه شب، در گفت و گویی افزود: این حادثه ساعت ۱۳:۴۳ دقیقه به اورژانس قم گزارش داده می‌شود و نیروهای اورژانس بعد از گذشت فقط چهار دقیقه و در ساعت ۱۳:۴۷ دقیقه به محل می رسند اما متاسفانه، با پرخاشگری و در نهایت حمله بستگان این دو نوجوان مواجه شده و یکی از نیروهای اورژانس نیز از ناحیه دست و صورت مصدوم می‌شود.

سخنگوی اورژانس قم افزود: متاسفانه یکی از افراد حاضر در محل نیز به سمت ماشین آمبولانس حمله کرده و با یک شی خارجی شیشه آمبولانس را کاملا می‌شکند.

فراهانی تصریح کرد: نیروهای اورژانس ۱۱۵ قم، با تمام این نامهربانی‌ها، خدمات اولیه بر روی دو نوجوان مصدوم را انجام و به بیمارستان منتقل کردند.

وی گفت: موضوع توسط معاون دادستان بررسی و دستور پیگیری ویژه را صادر کرد.

فراهانی افزود: این دومین حادثه پیش از چهارشنبه سوری است که این‌بار برای دو نوجوان در قم رقم خورد.

پیش از این در هشتم اسفندماه جاری نیز سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی قم، از انفجار مواد محترقه در خانه ای در قم و سوختگی دو نوجوان از ناحیه دست و صورت خبر داده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قم

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج