تمثال شیخ اعظم انصاری طراحی می‌شود


تمثال شیخ اعظم انصاری طراحی می‌شود

شفقنا- در پی تذکر چندین ساله علما و دلسوزان نسبت به پاسداشت مقام خاتم الفقها و المجتهدین شیخ مرتضی انصاری(ره) و عدم انجام کارهای شاخص در این خصوص، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول در اولین اقدام، تصویرسازی و طراحی نامواره این مقام شامخ را در دستور کار قرار داد. بر این اساس، علی متین از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی […]

تمثال شیخ اعظم انصاری طراحی می‌شودتمثال شیخ اعظم انصاری طراحی می‌شود

شفقنا- در پی تذکر چندین ساله علما و دلسوزان نسبت به پاسداشت مقام خاتم الفقها و المجتهدین شیخ مرتضی انصاری(ره) و عدم انجام کارهای شاخص در این خصوص، جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی دزفول در اولین اقدام، تصویرسازی و طراحی نامواره این مقام شامخ را در دستور کار قرار داد.

بر این اساس، علی متین از اعضای جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی و مسئول قرارگاه صاحب الامر(عج) دزفول، اظهار داشت: برای طراحی نامواره شیخ اعظم(ره) چندین نفر از بهترین طراحان استانی و کشوری مد نظر بودند ولی پس از مشورت با اساتید و اهل فن تصمیم بر این شد با توجه به مقام بزرگ شیخ اعظم(ره) این کار به استاد مسعود نجابتی سپرده شود.

وی افزود: استاد نجابتی، از اساتید بزرگ گرافیک مذهبی ایران می‌باشند و مدیریت هنری-طراحی گرافیک پروژه‌های مهم و متعدد فرهنگی را از سوی سازمان‌ها و مراکز دولتی و خصوصی در کارنامه خود دارند. همچنین عضویت هیئت انتخاب و داور چندین نمایشگاه دوسالانه ملی گرافیک و دبیری علمی-هنری چند همایش را نیز بر عهده داشته است.

لازم به ذکر است، تصویرسازی چهره شیخ اعظم(ره) نیز با عنایت به اینکه هیچ تصویر باکیفیتی از ایشان وجود ندارد پس از مشورت با اهل فن به استاد علیرضا ذاکری که تبحر خاصی در تصویرگری علما دارد، سپرده شد.

تولید این آثار به همت قرارگاه فرهنگی اجتماعی انصارالمهدی (عج)، قرارگاه فرهنگی اجتماعی صاحب الامر (عج) و جامعه فرهنگی تبلیغی نفحات دزفول انجام و در مراحل پایانی قرار دارند.

همچنین از علاقه‌مندان دعوت می‌شود جهت همکاری، نام و نام خانوادگی و تخصص خود را به شماره ۵۰۰۰۲۲۷۰۴۳ پیامک یا با شماره ۰۹۱۰۶۰۲۰۵۲۸ در شبکه‌های اجتماعی ارتباط برقرار نمایند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش حکیم به وتوی عضویت فلسطین در سازمان ملل توسط آمریکا