طرح استقبال از بهار تا پایان اسفند در استان سمنان تداوم دارد


طرح استقبال از بهار تا پایان اسفند در استان سمنان تداوم دارد

سمنان- ایرنا- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان گفت: طرح استقبال از بهار به منظور روان‌سازی تردد در معبرهای شلوغ شهرهای استان و کاهش مشکلات ترافیکی تا پایان اسفند ادامه دارد.

موسی بزرگی روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا، ابراز داشت: پلیس در طرح استقبال از بهار با استقرار در معبرهای شلوغ درون‌شهری به تسهیل عبور و مرور شهروندان و رفع مشکلات ترافیک کمک می‌کند.

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی رانندگی با همکاری دیگر ماموران پلیس با تعداد کافی نیروی انسانی در طرح استقبال از بهار تا پایان اسفند برای برقراری نظم و امنیت در جامعه کمک می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به فرارسیدن روزهای پایانی سال و افزایش ترافیک معابر شهری، تعامل بیشتر بین پلیس راهور و زیرمجموعه های حمل و نقل درون شهری برای مدیریت ترافیک و روان سازی آن و افزایش نظم و انضباط در عبور و مرور کمک کننده است و باید این نکته مهم بیش از پیش مورد توجه باشد.

بزرگی خاطرنشان کرد: پارک‌ دوبل خودروها در حاشیه خیابان، توقف خودروهای شخصی در ایستگاه‌های اتوبوس و تاکسی و محل‌های توقف ممنوع و نیز مدیریت هوشمند عبور و مرور در تقاطع ها، تاثیر مهمی در کاهش ترافیک در روزهای پایانی سال دارد.

وی تاکید کرد: شهروندان تا جای ممکن از وسیله نقلیه عمومی استفاده کنند و خودروهای خود را در پارکینگ هایی که به همت شهرداری ها تعبیه شده،متوقف و از پارک خودرو در معابر عمومی خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان سمنان ضمن توصیه به شهروندان برای رعایت کامل قوانین و مقررات، از آنان خواست:با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی پلیس را در برقراری نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی یاری کنند.

به گزارش ایرنا، سمنان یکی از پهناورترین استان‌های ایران است و مرکز و پرجمعیت‌ترین شهر این استان، شهر سمنان است.

بر اساس نتایج آمار سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ جمعیت استان سمنان ۷۰۲ هزار و ۳۶۰ نفر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سمنان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس | قابی دیدنی از بازیگر زن پُرحاشیه در حرم امام رضا(ع)