بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است


گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات کل استان البرز امروز در سازمان ملی استاندارد ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد. ...

بسیاری از پیشرفت های کشور مرهون تفکر بسیجی است

گردهمایی فرماندهان بسیج ادارات کل استان البرز امروز در سازمان ملی استاندارد ایران با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دولت به نقل از سازمان استاندارد، غلامرضا شریعتی، رییس سازمان ملی استاندارد ایران در جمع فرماندهان بسیج ادارات کل استان البرز، بسیج را به تعبیر معمار کبیر انقلاب ( ره ) شجره طیبه خواند و گفت: نیروهای بسیجی مؤمن و با اخلاص پشتوانه ای برای نظام هستند.
رییس سازمان ملی استاندارد ایران افزود: نقش موثر و ماندگار بسیج در دوران جنگ تحمیلی، سازندگی، توسعه و آبادانی, حفظ امنیت در مرزهای کشور و همچنین کمک های مردمی در بحران ها بر کسی پوشیده نیست.


شریعتی به بحرانهای بی سابقه استان خوزستان اشاره کرد و گفت: همدلی و همراهی ارزشمند بسیجیان در کمک به مردم در وقوع بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله ستودنی است بطوریکه با کمک این نهاد مردمی، تبعات احتمالی و حتمی در حوادث خوزستان را به حداقل رساند.


شریعتی بسیج را به عنوان یک نهاد مردمی معرفی کرد که خدمت را وظیفه ذاتی و افتخار می داند و با همین روحیه بسیجی و با وجود تحریم ها، توانستیم دستاوردهای خوبی را داشته باشیم و روی پای خود بایستیم .


در ابتدای این برنامه محمد صابری، فرمانده پایگاه بسیج شهید صفاریان سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به ایمان، گذشت و فداکاری بسیجیان ، گفت: بسیج اختصاص به یک منطقه جغرافیایی یا قشر خاص ندارد و همه جا حضور دارد.

وحید مرندی مقدم، معاون نظارت بر اجرای استاندارد در این جمع با تجدید خاطره ای از عملیات کربلای ۵ اذعان داشت: تفکر بسیجی باعث شد که با وجود سختی و محدودیت بیش از حد انتظار بر دشمن غلبه کنیم.


در ادامه، خان بابایی، رییس سازمان بسیج ادارات استان البرز نیز ، رسالت کارمندان بسیجی را ارایه خدمات مناسب به ارباب رجوع دانست و افزود: رضایت مندی مردم ، اعتماد جامعه و آگاهی بخشی و ارتقای سیستم سلامت اداری از اهدافی است که باید برای آن تلاش می کنیم.
وی اعلام کرد: ما به عنوان بسیجی باید از این انقلاب و نظام پاسداری کنیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد