یک طرح صنعتی در راستای جهش تولید در جوین به ثمر نشست


یک طرح صنعتی در راستای جهش تولید در جوین به ثمر نشست

سبزوار- ایرنا- یک طرح صنعتی همزمان با طرح‌های ملی بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی سازمان اقتصادی کوثر طی ارتباط ویدئو کنفرانسی با رییس جمهوری در جوین خراسان رضوی به بهره برداری رسید.

فرماندار جوین روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این طرح صنعتی تولید الکتروموتور ۲ هزار و ۹۸۳ کیلووات سنگرون بوسیله شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین است.

حسین جمشیدی افزود: این طرح به سفارش شرکت ملی صنایع مس ایران برای اجرای پروژه معدنی در شهر بابک استان کرمان اجرا شده است.

وی ادامه داد: شرکت ماشین‌های الکتریکی جوین در سال جهش تولید اقدام به ساخت الکتروموتورهای مورد نیاز وزراتخانه‌ها و واحدهای تولیدی کشور کرده است و در این زمینه آمادگی تولید هر نوع الکتروموتور مورد نیاز کشور را دارد.

شهرستان جوین با بهره مندی از کارخانه پارس فولاد، شرکت ماشین‌های الکتریکی، به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان الکتروموتور و کارخانه اسید سیتریک یکی از قطب‌های صنعتی خراسان رضوی است.

شرکت ماشین های الکتریکی جوین (جمکو) به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان الکتروموتور در ایران، در حاشیه جاده سبزوار - اسفراین، در ۲۵ کیلومتری شهر نقاب، مرکز شهرستان جوین و ۴۵ کیلومتری سبزوار واقع است.

نقاب مرکز شهرستان ۵۴ هزار نفری جوین در ۳۱۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403