رکورد بزرگ لیونل مسی به دست ستاره فرانسوی افتاد !


رکورد بزرگ لیونل مسی به دست ستاره فرانسوی افتاد !

امباپه در حالی که فقط 22 سال و 80 روز سن دارد با گلی که دیشب مقابل بارسلونا زد، به رکورد 25 گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید و رکورد لیونل مسی را شکست. مسی تا پیش از این جوان ترین بازیکنی بود که در لیگ قهرمانان به رکورد 25 گل رسیده بود. نوشته رکورد بزرگ لیونل مسی به دست ستاره فرانسوی افتاد ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران |...

رکورد بزرگ لیونل مسی به دست ستاره فرانسوی افتاد !

شکسته شدن رکورد لیونل مسی در لیگ قهرمانان اروپا توسط کیلیان امباپه
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۴
رکورد بزرگ لیونل مسی به دست ستاره فرانسوی افتاد !

امباپه در حالی که فقط ۲۲ سال و ۸۰ روز سن دارد با گلی که دیشب مقابل بارسلونا زد، به رکورد ۲۵ گل در لیگ قهرمانان اروپا رسید و رکورد لیونل مسی را شکست. مسی تا پیش از این جوان ترین بازیکنی بود که در لیگ قهرمانان به رکورد ۲۵ گل رسیده بود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

ستاره فرانسوی خط حمله تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن ضمن کمک به تیمش برای کسب جواز صعود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، یک رکورد از لیونل مسی را هم در فوتبال اروپا جا به جا کرد.

کیلیان امباپه با به ثمر رساندند تنها گل تیمش در تساوی یک – یک شب گذشته (چهارشنبه) برابر بارسلونا در بازی خانگی دور برگشت از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، بیست‌و‌پنجمین گل خود در رقابت‌های لیگ قهرمانان را به ثبت رساند.

با این گل، امباپه با ۲۲ سال و ۸۰ روز سن، به جوان‌ترین بازیکن ۲۵ گله در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا تبدیل شد و رکوردی را که در اختیار مسی بود، شکست. پیش از این لیونل مسی با ثبت بیست‌و‌پنجمین گلش در لیگ قهرمانان اروپا با ۲۲ سال و ۲۸۶ روز رکورددار بود.

امباپه بیست‌و‌پنجمین گل اروپایی خود را در دقیقه ۳۱ بازی مقابل بارسلونا از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند تا مجموع گل‌های خود به بارسلونا در مجموع دو بازی رفت و برگشت را به چهار مورد افزایش دهد و از این حیث هم رکورددار شود، چون پیش از او هیچ بازیکنی در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا نتوانسته‌ است در یک فصل از لیگ قهرمانان اروپا چهار بار دروازه بارسلونا را باز کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس