صعود دراماتیک امیر قلعه نویی در جام حذفی


صعود دراماتیک امیر قلعه نویی در جام حذفی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران با هدایت امیر قلعه نویی به دیدار مس کرمان رفت و با گل دقیقه 112 ابراهیمی به پیروزی 2-1 دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد. نوشته صعود دراماتیک امیر قلعه نویی در جام حذفی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

صعود دراماتیک امیر قلعه نویی در جام حذفی

پیروزی 2 بر 1 گل گهر سیرجان مقابل مس کرمان با امیر قلعه نویی و گل دقیقه 112 علیرضا ابراهیمی
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۴
صعود دراماتیک امیر قلعه نویی در جام حذفی

تیم فوتبال گل گهر سیرجان در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی ایران با هدایت امیر قلعه نویی به دیدار مس کرمان رفت و با گل دقیقه ۱۱۲ ابراهیمی به پیروزی ۲-۱ دست یافت و به مرحله بعد صعود کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

گل گهر سیرجان با هدایت امیر قلعه نویی و برتری مقابل تیم دسته اولی مس کرمان، به جمع ۱۶ تیم پایانی جام حذفی فوتبال رسید.

تیم‌های فوتبال گل گهر سیرجان و مس کرمان از ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه)، در چارچوب مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی و در ورزشگاه شهید سلیمانی به مصاف هم رفتند که گل‌گهر در وقت اضافه به برتری ۲ بر یک رسید.

گل‌گهر سیرجان در دقیقه ۲۳ با گل علی اصغر عاشوری از حریف خود پیش افتاد. این نتیجه تا ثانیه‌های پایانی مسابقه پابرجا بود که مس کرمان با گل محمدعلی صفیا در دقیقه ۴+۹۰، این مسابقه را به تساوی کشاند. همین باعث شد بازی در وقت اضافه ادامه یابد که علیرضا ابراهیمی در دقیقه ۱۱۲ مسابقه، گل دوم را برای شاگردان امیر قلعه نویی به ثمر رساند.

سید رضا مهدوی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشت و علیرضا علیزاده از گل‌گهر (در دقیقه ۷۰) و بهرام رشیدفرخی از مس (در دقیقه ۵۴) را با کارت قرمز جریمه کرد. همچنین آرمان اکوان پنالتی مس را در دقیقه ۷۴ هدر داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!