افتتاح 2 فضای آموزشی خیری در چاروسا و دیشموک


افتتاح 2 فضای آموزشی خیری در چاروسا و دیشموک

مدیرکل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 2 فضای آموزشی خیری بنیاد برکت در بخش‌های دیشموک و چاروسا از توابع شهرستان کهگیلویه افتتاح شد.

"پیروز کرمی" در افتتاح مدرسه ۶ کلاسه شهید اسفرم روستای اسفندان افزود: اعتبار هزینه شده در احداث این دوفضای آموزشی بالغ بر ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بوده که بنیاد برکت با مشارکت ۵۰ درصدی در تکمیل این دو پروژه سهم بسزایی داشته است.
وی تصریح کرد: زیر بنای ساختمان های آموزشی این دو مدرسه ۹۰۶متر مربع می باشد که علاوه بر ۱۲ کلاس درس، دارای اتاقی جانبی می باشد و مجهز به سیستم گرمایشی موتور خانه می باشد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی اداره کل نوسازی مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد، در خجسته روز مبعث پیامبر مکرم اسلام با حضور حاجی زاده معاون عمرانی استاندار، حاج آقا حسینی نماینده ولایت فقیه در استان، کرمی مدیر کل نوسازی مدارس استان، نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان، کریم نژاد فرماندار کهگیلویه، بخشداران بخش‌های دیشموک و چاروسا، امام جمعه بخش‌های مذکور و دیگر مسئولین استانی و شهرستانی و محلی ۲ مدرسه ۶ کلاسه خیری بنیاد برکت در روستاهای اسفندان بخش دیشموک و کلاب بخش چاروسا افتتاح و به بهره برداری رسیدند.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کهگیلویه و بویراحمد

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟