آشنایی با ارزان‌ترین محصول بنتلی، سه‌چرخه 550 دلاری!


آشنایی با ارزان‌ترین محصول بنتلی، سه‌چرخه 550 دلاری!

ارزان‌ترین راه برای حضور در خانواده بنتلی انتخاب بنتایگا با قیمت پایه 183425 دلار می‌باشد. البته این راه تا همین دیروز هموار بود و حالا روش بسیار راحت‌تری پدیدار شده زیرا بریتانیایی‌ها از ارزان‌ترین محصول با برند بنتلی که چرخ دارد رونمایی کرده‌اند، هرچند تعداد چرخ های این وسیله فقط 3 عدد است! با سه‌چرخه … The post آشنایی با ارزان‌ترین محصول...

ارزان‌ترین راه برای حضور در خانواده بنتلی انتخاب بنتایگا با قیمت پایه ۱۸۳۴۲۵ دلار می‌باشد. البته این راه تا همین دیروز هموار بود و حالا روش بسیار راحت‌تری پدیدار شده زیرا بریتانیایی‌ها از ارزان‌ترین محصول با برند بنتلی که چرخ دارد رونمایی کرده‌اند، هرچند تعداد چرخ های این وسیله فقط ۳ عدد است!

آشنایی با ارزان‌ترین محصول بنتلی، سه‌چرخه 550 دلاری!

با سه‌چرخه بنتلی آشنا شوید که سازنده آن را ترکیبی از ظرافت و عملکرد پنهان در یک طراحی کاملاً قابل تطبیق توصیف می‌کند. شما می‌توانید این سه‌چرخه را با رنگ‌های قابل انتخاب برای خودروهای واقعی بنتلی همراه کنید. البته باید به این نکته اشاره کرد که سه‌چرخه بنتلی نمی‌تواند در گاراژ محصولات سفارشی مولینر حضور یابد!

آشنایی با ارزان‌ترین محصول بنتلی، سه‌چرخه 550 دلاری!

حتی خردسال‌ترین کودکان شما از ۱۲ ماه به بالا نیز می‌توانند لذت سواری با این بنتلی را تجربه کنند. یک حالت کنترل توسط والدین وجود دارد که با فشار یک دکمه باعث تنظیم صندلی می‌شود. به همان اندازه که کودک رشد می‌کند جا پای سه‌چرخه نیز می‌تواند تنظیم شود و در نهایت می‌توان جا پا را حذف کرد تا فضا برای استفاده از پدال‌ها وجود داشته باشد.

بسته به سن کودک، سه‌چرخه بنتلی را می‌توان به شش شکل مختلف درآورد. این سه‌چرخه دارای ۱۲ ویژگی ایمنی است که باعث شده محصول بنتلی رضایت‌بخش‌ترین سه‌چرخه بازار لقب گیرد. از جمله این ویژگی‌ها می‌توان به سایبان تاشدنی، صندلی چرخشی، پدال‌های ضد لغزش، گلگیرها، ترمز عقب، کمربند صندلی ۵ نقطه و… اشاره کرد.

با قیمت ۳۹۵ پوندی یا حدود ۵۵۰ دلاری، سه‌چرخه بنتلی با فاصله زیاد ارزان‌ترین محصول این شرکت در بازار است که ۳۳۰ بار ارزان‌تر از نسخه پایه بنتایگا می‌باشد. هم‌اکنون می‌توان این سه‌چرخه را از طریق وب‌سایت یا نمایندگی‌های بنتلی سفارش داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی