ثبت‌نام 115 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای خراسان رضوی


ثبت‌نام 115 نفر در انتخابات شورای شهر و روستای خراسان رضوی

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی از ثبت نام نهایی 115 کاندیدای انتخابات شوراهای شهر و روستا تا پایان روز دوم مهلت نام‌نویسی(20 و 21 اسفند ماه) در استان خبر داد.

محمدعلی نبی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با اعلام این خبر افزود: از این تعداد ۱۰۵ نفر مرد و ۱۰ نفر زن بوده‌اند که ۵۴ نفر از داوطلبان دارای مدرک فوق لیسانس و ۴۸ نفر مدرک لیسانس را دارا بوده‌اند و از مابقی داوطلبان ۶ نفر دارای با مدرک فوق دیپلم، ۳ نفر با مدرک دیپلم، ۳ نفر حوزوی و یک نفر نیز با مدرک دکتری در ششمین دوره انتخابات شهر و روستا در خراسان رضوی ثبت نام کرده‌اند.

وی ادامه داد: از ۱۱۵ نفری که تاکنون موفق به نهایی کردن ثبت نام‌هایشان شده‌اند ۱۹ نفر از ایثارگران استان نیز حضور دارند و تعداد ۱۵ نفر از داوطلبان نیز دارای سابقه نمایندگی در شوراهای اسلامی بوده‌اند.

رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی همچنین خاطرنشان کرد: بیشترین میانگین سنی افرادی که موفق به ثبت نام شده‌اند بین ۳۰-۳۵ (۳۱ نفر)و ۳۶-۴۰ (۲۹ نفر) بوده است.

همچنین محمدرضا هاشمی فرماندار مشهد نیز در گفت‌وگو با ایسنا درخصوص تعداد داوطلبانی که در دو روز نخست در ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهرستان مشهد ثبت نام کردند، اظهار کرد: تاکنون ۴۴ نفر ثبت نام خود را نهایی کرده‌اند که از این تعداد ۴۱ نفر در مشهد، ۲ نفر در رضویه و ۱ نفر در ملک‌آباد بوده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد