40 ویژه برنامه برای بزرگداشت روز بوشهر برگزار شد


40 ویژه برنامه برای بزرگداشت روز بوشهر برگزار شد

بوشهر-ایرنا- سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: امسال 40 ویژه برنامه متنوع به مناسبت 18 اسفند روز بوشهر برگزار شد.

مسعود غلام‌زاده فرد روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: با توجه به اینکه در زمان برنامه‌ریزی برای بزرگداشت روز بوشهر وضعیت استان به لحاظ رنگ‌بندی کرونایی آبی بود برنامه‌های جمعی و حضوری برنامه ریزی شده بود اما با روند افزایشی شیوع ویروس کرونا در استان و ایجاد محدودیت‌ها نحوه برنامه‌های بزرگداشت این روز تغییر پیدا کرد.

وی عنوان کرد: با این حال امسال روز بوشهر برای دومین سال پیاپی در اثر شیوع ویروس کرونا غریبانه برگزار شد.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری بوشهر گفت: غباررویی قبور مطهر شهدا، برگزاری جشنواره قرآنی و برگزاری اختتامیه جشنواره عکس بوشهر از جمله برنامه‌های اجرا شد برای بزرگداشت ۱۸ اسفند روز بوشهر بود.

غلام‌زاده فرد افزود: همچنین یک مسابقه فوتبال نیز با هدف بزرگداشت یاد و خاطره عبدالمحمد پوربهی و مجید چاهی بخش از پیشکسوتان تیم‌های فوتبال شاهین و ایرانجوان برگزار و خانواده آنان تجلیل شد.

وی در خصوص برگزار نشدن مراسم انتخاب چهره ماندگارو شهروند افتخاری بوشهر، عنوان کرد: این مراسم هرسال یکی از مهمترین برنامه‌های روز بوشهر بود، اما با توجه به شرایط کرونایی کشور، نظر شورای شهر مبنی بر برگزار نشدن این مراسم بود.

غلام‌زاده فرد افزود: امید می‌رود این برنامه شاخص سال آینده با بهبود وضعیت کشور و استان در بوشهر برگزار شود.

۱۸ اسفند سالروز تاسیس مدرسه تاریخی سعادت به نام روز بوشهر برگزار شده و در هفته منتهی به این روز هر سال برنامه‌های متعددی در سطح شهر برگزار می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ سلام فرمانده 3 ابوذر روحی