قالیباف: انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن کار بسیار سختی است


قالیباف: انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن کار بسیار سختی است

شفقنا- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجاهد بودن و مجاهدت کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن و اداره کردن کار بسیار سخت و پر چالشی است، گفت: در حقیقت سختی‌ها هستند که صف بین مومنان و کفر را جدا می‌کنند. محمدباقر قالیباف صبح امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در مجتمع […]

قالیباف: انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن کار بسیار سختی استقالیباف: انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن کار بسیار سختی است

شفقنا- رییس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجاهد بودن و مجاهدت کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن و اداره کردن کار بسیار سخت و پر چالشی است، گفت: در حقیقت سختی‌ها هستند که صف بین مومنان و کفر را جدا می‌کنند.

محمدباقر قالیباف صبح امروز در یادواره شهدای عملیات‌های خیبر و بدر که در مجتمع فرهنگی آیه‌ها برگزار شد، اظهار کرد: عید سراسر نور و مبعث رو به یکایک شما عزیزان جانبازان و خانواده‌های معظم شهدا عرض تبریک و تهنیت دارم.

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: به حق هم دعا کنیم که این روزهای پیش‌رو را در این محافلی که با ذکر شهدا است، منتظر واقعی باقی بمانیم و پیرو راه شهدای و رهبری باشیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از برگزارکنندگان این مراسم، عنوان کرد: تک تک شما عزیزان با همه وجود حس کردید که مجاهد بودن و مجاهدت کردن، انقلابی بودن و انقلابی ماندن و برای اسلام جنگیدن و اداره کردن کار بسیار سخت و پر چالشی است.

قالیباف این سختی‌ها را برای مجاهدان و مومنان یک امر طبیعی دانست و ادامه داد: حق یک حقیقت است چرا که این سنت الهی است و در سنت‌های الهی در حقیقت سختی‌ها هستند که صف بین مومنان و کفر را جدا می‌کنند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...