شرکت سامسونگ اخیرا تلفن همراه میان رده خود به نام گوشی گلکسی A52، 5G را که به عنوان یک گوشی پرفروش از این شرکت نام برده می‌شود را معرفی کرد. چند هفته پیش هم اطلاعات بسیار خوبی در مورد این تلفن جدید منتشر شد. این گوشی در هر دو مدل 4G و 5G در دسترس خواهد بود که مدل اخیر دارای نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز بالاتر و تراشه Snapdragon 750 G است در حالی که مدل 4G دارای صفحه نمایش ۹۰ هرتز و SD 730 G SoC است.

اطلاعاتی درباره دوربین

در حال حاضر، رولند کواندت جزئیات بیشتری در مورد دوربین‌های هر دو نوع A52 ارائه می‌دهد که از چهار سنسور یکسان برخوردار خواهند بود. اصلی‌ترین دوربین یک لنز ۶۴ مگاپیکسلی با OIS و اندازه پیکسل 8.0 میکرومتر است. همچنین یک ماژول فوق تصویری ۱۲ مگاپیکسلی با عمق میدان ۱۲۳ درجه و اندازه پیکسل ۱.۱۲ میکرومتر و دو ماژول ۵ مگاپیکسلی برای عکاسی ماکرو و داده‌های عمیق وجود دارد.

علاوه بر این، اطلاعات بیشتری درباره نرخ تازه سازی صفحه که در مدل 90G 4Hz و در تریم 120G 5Hz است، به دست آمده که هر دو مدل حداکثر روشنایی ۸۰۰ سی دی / متر مربع را ارائه می‌دهند.

هر دو مدل A52 از پنل‌های ۶.۵ اینچی FHD + با پانچ‌هایی سوراخ دار برای دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی و خواننده‌های اثر انگشت زیر نمایشگر بهره می‌برند. مشخصات دیگر شامل باتری‌های ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با شارژ ۲۵ وات، اندروید ۱۱ با One UI 3.1 و حداکثر ۸ گیگابایت رم با ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقای حافظه با رم‌های microSD است.

قیمت گوشی Galaxy A52

انتظار می‌رود اواخر ماه جاری Galaxy A52 با مدل 4G با قیمت ۳۴۹ یورو در اروپا عرضه شود، در حالی که مدل A52، 5G با قیمت ۴۲۹ یورو به فروش خواهد رسید.