انبار ‌احتکار 20 میلیارد ریالی کالاهای اساسی در بوکان کشف شد


انبار ‌احتکار 20 میلیارد ریالی کالاهای اساسی در بوکان کشف شد

مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی بوکان گفت: محل انباشت انواع کالاهای اساسی احتکار شده به ارزش 20 میلیارد ریال در این شهرستان کشف و ضبط شد.

سرهنگ سلمان حیدری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در راستای اجرای طرح برخورد با احتکارکنندگان کالاهای اساسی و مصرفی مردم، ماموران انتظامی بوکان موفق به شناسایی و کشف انبار احتکار در یکی از مناطق سطح شهر شدند.

وی افزود: در بازرسی از این انبار ۱۷ قلم کالای اساسی و پر مصرف مردم از جمله ۶ تن بذر ذرت، پنج تن کاغذ مقوایی، ۱۵ تن عسل، یک هزار و ۲۰۰ کیلو گرم میوه خشک، ۹۹ هزار عدد ماسک،۸۴۰ کیلوگرم زیتون فله ای، پنج هزار و ۳۷۰ لیتر روغن خوراکی و تعدادی اقلام دیگر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی بوکان گفت: این انبار طبق دستور قضایی پلمب و عامل یا عاملان اصلی نیز تحت تعقیب قانونی قرار دارند.

سرهنگ حیدری با تاکید بر برخورد قاطعانه با محتکران از شهروندان خواست تا در صورت شناسایی عاملان اخلال در نظام اقتصادی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس و یا ۱۲۴ به اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

به گزارش ایرنا، برخی افراد سودجو در ماه های اخیر اقدام به احتکار کالا کرده اند که تاکنون دهها مورد از آنها در آذربایجان غربی کشف شده است.

این سومین انبار احتکار کالاهای اساسی و پرمصرف در شهرستان بوکان است که تاکنون اعلام شده است.

بوکان از جمله شهرهای جنوبی آذربایجان‌غربی است که به دلیل نزدیکی به مرز سالانه کالاهای قاچاق فراوانی در آن کشف و ضبط می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره فوق جذاب الهه جعفری بازیگر سریال نوروز رنگی بیرون سریال + بیوگرافی و عکس های زیبا