توزیع 25 بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون شهدای روستای سمچول


توزیع 25 بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون  شهدای روستای سمچول

زارعی از توزیع 25 بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: این کمک مومنانه و کمک به نیازمندان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) توزیع شد.

«علی اکبر زارعی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران اظهار کرد: هم زمان با عید مبعث در قالب طرح مواسات و همدلی تعداد 25 بسته گوشت گرم قرمز در بین خانوارهای نیازمند و فقیر توزیع شد.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر افزود: از آنجایی که به دلیل شیوع کرونا امکان برپایی جشن مبعث نبود؛ در ادامه کمک های مومنانه و رزمایش در بین این خانوارها توزیع کنیم.

وی با بیان اینکه طرح مواسات و همدلی با تاسی از سیره حضرت رسول اکرم (ص) و با هدف دستگیری از نیازمندان اجرا شد؛ خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام عید و اوضاع اقتصادی کنونی کمک به نیازمندان و اقشار کم درآمد یکی از رویکردهای کانون فرهنگی هنری مسجد روستای سمچول بوده که در کنار فعالیتهای فرهنگی و مذهبی کانون انجام میشود.

زارعی از توزیع 25 بسته گوشت گرم قرمز یک کیلویی توسط کانون فرهنگی هنری شهدای روستای سمچول خبر داد و گفت: این کمک مومنانه و کمک به نیازمندان همزمان با مبعث رسول اکرم(ص) اجرایی شد.

وی ابراز کرد: همچنین یکی دیگر از برنامه های این کانون فرهنگی هنری، همزمان با روز مبعث، اجرای طرح قرائت زیارت نامه حضرت رسول اکرم (ص) و امیرالمومنین علی (ع) بود که همزمان با سراسر کشور اجرا شد.

مدیر مسئول کانون شهدا روستای سمچول بهشهر، خیرین را بازوان مساجد در امر کمک رسانی و افراد کم درآمد و بی بضاعت دانست که در مناسبت های مختلف کمک کار کانون های مساجد در دستگیری از نیازمندان هستند.

وی یادآور شد: 25 بسته یک کیلویی گوشت گرم قرمز همزمان با مبعث و به مناسبت تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور به همت کانون شهدا روستای سمچول بهشهر و با کمک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در بین خانوادههای کمدرآمد و نیازمند توزیع شد.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت