توصیه های نماینده ولی فقیه در استان به استاندار جدید ایلام


توصیه های نماینده ولی فقیه در استان به استاندار جدید ایلام

نماینده ولی فقیه در استان از استاندار جدید ایلام خواست در هر کاری که می خواهد انجام دهد رضای پروردگار شاخص اصلی او باشد و با کار جهادی در این مدت کوتاه تمام توان مجموعه مدیران استان را برای خدمت به مردم به کار بگیرد.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر " الله نور کریمی تبار" در خطبه های نماز جمعه این هفته با تبریک رای اعتماد هیئت دولت به دکتر نوذری به عنوان استاندار ایلام، اظهار کرد: در بین نیروهای استان ایشان شایستگی لازم را دارند و از ایشان می خواهیم این توفیق را که خداوند متعال برای ایشان فراهم ساخته نعمتی بداند و تقوای الهی را پیشه کند و در هر کاری که می خواهد انجام دهد رضای پروردگار شاخص اصلی او باشد و با کار جهادی در این مدت کوتاه تمام توان مجموعه مدیران استان را برای خدمت به مردم به کار بگیرد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به در پیش بودن سالروز ولادت امام حسین(ع) و روز پاسدار، گفت: سپاه پاسداران نهادی برای پاسداری از انقلاب اسلامی است و تاکنون شهدای زیادی را تقدیم کرده و با تلاش خود توانسته است تهدیدها را به فرصت تبدیل کند و هرجا تهدیدی برای مملکت وجود داشته است سپاه پیشگام بوده و هر جا نیازی وجود داشته است حضور موثر سپاه هم شاهد بوده ایم.
کریمی تبار ادامه داد: هرجا نیاز به جهاد اقتصادی و کمک مومنانه بوده سپاه در آنجا حضور فعالی دارد و در مقابله با ویروس کرونا حضور سپاه کاملا مشهود است.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام با تاکید بر اینکه سپاه تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و توانسته جنگ افروزی دشمنان را به مرزهای خودشان بکشاند، تصریح کرد: سپاه حاج قاسم سلیمانی و مکتب حاج قاسم سلیمانی را شکل داده و مسئولیت پذیری با تقوا و معنویت ایثار و از خودگذشتگی تلفیق می کند.
وی با بیان اینکه اگر سپاه نبود به تعبیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران ، مملکت هم نبود، ادامه داد: سپاه مانع اژدها هایی شد که دهن را باز کرده بودند تا کشور را ببلعند و اقلیم کردستان نیز با فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و توسط سرباز رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی از سقوط نجات یافت و رهبران اقلیم کردستان خیلی زود فراموش کردند که ناجی و عامل مقاومت آنها در برابر داعش که بود. حاج قاسم سلیمانی اجرای دستور رهبر را به خوبی تحقق بخشید اما آنها با دیدن چهره پاپ فراموش کردند که چه کسی امنیت آنان را تضمین کرد.
امام جمعه ایلام با اشاره به در پیش بودن روز جانباز، گفت: الگوی جانبازان ما حضرت ابوالفضل علیه‌السلام است و تکریم این شهیدان زنده که آزمایش‌های بزرگی را پشت سر گذاشتند بر ما واجب است و جانبازان که با درصد بالا مشکلات زیادی دارند و سختی های مضاعفی را تحمل می کنند که در برابر عظمت آنان باید سر تعظیم فرود بیاوریم.

کریمی تبار با تاکید بر اینکه اگر حماسه شهدا و ایثارگران نبود وضعیت کشور ما به لیبی، افغانستان و عراق شبیه بود، تصریح کرد: روحیه ایثار و شهادت این عزیزان باعث شد تا جمهوری اسلامی در این کره پرآشوب در امنیت و پیشرفت به سر ببرد.

کریمی تبار با اشاره به دیدار پاپ با آیت الله سیستانی، تصریح کرد: پاپ از یک مرجع دینی درخواست می‌کند که مسلمانان سلاح‌هایشان را زمین بگذارند و تعجب می کنم این شخصیت مذهبی چگونه از کسانی که از او درخواست کرده‌اند که این پیام را برای مرجعیت شیعه می آورد ، نگفت متجاوز چه کسی است از کجا به منطقه ما آمده اند به این منطقه را به آشوب کشیده اند؟ تولید کننده های سلاح جنگی و شیمیایی چه کسانی هستند؟ چقدر در منطقه ما هزینه کرده‌اند؟ اینها اگر برگردند امنیت و آرامش در منطقه برقرار است.
وی ادامه داد: نکته دیگری که به دست می آید اولا نکته‌ای که فهم دشمن از مقام تشیع مرجع تشیع و تاثیر بر جامعه دارد. شخصیت حضرت آیت الله العظمی سیستانی نه تنها برای شیعیان عراق بلکه برای اهل سنت و مسیحیت و ایزدی ها رهبری ایشان را پذیرفتند، این عظمت تشیع و مرجعیت شیعه است.

امام جمعه ایلام ادامه داد: نکته دیگری این است که دشمنان کینه‌توز تشیع و اهل بیت ، دلسوز ما نیستند، ما نیستند که ملاقات با مرجعیت شیعه داشته باشند، معلوم می‌شود که قدرتشان به ضعف گراییده و توان تحقق اهداف خود را ندارند و از سر زبونی و ذلت است که با شگرد جدید می خواهند از توان مرجعیت سوء استفاده کنند و این آرزو را به گور خواهند برد.

کریمی تبار با اشاره به اجرای " پویش شهید مهربان من" برای کمک به یتیمان و پذیرفتن سرپرستی آنان به نیابت از یک یا چند شهید، از مردم و خیرین خواست با شرکت در این طرح به کمیته امداد کمک کنند.
نماینده ولی فقیه دراستان از مردم خواست در تعطیلات پیش رو با مراعات اصول بهداشتی و پایبندی به مصوبات ستاد کرونا سلامتی خود را تضمین کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ایلام

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا