راکی: من فرزند فدراسیون هستم/ تکذیب انقلاب مشروطه با تفنگ در داوری!


به گزارش "ورزش سه"، قرار بود عباس راکی دیدار امروز پرسپولیس و مس نوین را در جام حذفی قضاوت کند. اما با تصمیم مستقیم سرپرست دبیرکل فدراسیون داور این دیدار...

به گزارش "ورزش سه"، قرار بود عباس راکی دیدار امروز پرسپولیس و مس نوین را در جام حذفی قضاوت کند. اما با تصمیم مستقیم سرپرست دبیرکل فدراسیون داور این دیدار بنا به بعضی مسائل تغییر کرد. روز گذشته تصویری منتسب به این داورِ تغییر پیدا کرده دیدار پرسپولیس و مس نوین منتشر شد که دو اسلحه در دست دارد که اعلام کرده است قصد دارد انقلاب مشروطه به راه انداخته و حقش را بگیرد.


این مسئله بازتاب وسیعی داشت که او در تماس با ورزش سه این عکس را تکذیب و اعلام کرد ساختگی است. او در ادامه توضیحاتش گفت: من حکم فرزند فدراسیون فوتبال را دارم و آنها حکم پدری بر گردن من دارند. از دیدگاه مدیری و پدری چیزی دیده اند تا من داور آسیب نبینم. به آقای قنبرزاده احترام می گذارم، آنها در جریان کارها هستند و به نظرشان احترام می گذارم.


وی گفت: آنها حتما صلاح دیده اند که این اتفاق رخ بدهد. چنین چیزی نیست و در سال 98 این اتفاق رخ داد و من به دادگاه انقلاب رفتم و پیگیری کردم که این مورد از پیج من خارج نشده و ساختگی است. در کمیته اخلاق نیز در این خصوص پاسخ هایم را ارائه دادم.


او درخصوص اینکه گویا عکسی از او با یک اسلحه در فضای مجازی منتشر شده است، گفت: از آن زمان که عکسی از من منتشر شد، پلیس پیج من را بررسی کرد، تمام مستندات را در اختیار حراست فدراسیون فوتبال دادم.

راکی: من فرزند فدراسیون هستم/ تکذیب انقلاب مشروطه با تفنگ در داوری!

راکی: من فرزند فدراسیون هستم/ تکذیب انقلاب مشروطه با تفنگ در داوری!

راکی این استوری جنجالی را ساختگی می‌داند


وی درباره شایعات بدرفتاری اش با بازیکنان داخل زمین گفت: در عصر امروز فیلم و تصاویر منتشر می شود که در لیگ برتر چند دیدار را قضاوت کردم و نمره قبولی گرفتم. خودم هم نمیدانم چرا این مسئله منتشر شد. من در خوزستان با یک سری افراد و همکاران اختلافاتی دارم که فکر میکنم باعث این اتفاقات شد.


او درباره اینکه طبق ادعایش کمیته اخلاق به این موضوع اشراف داشت ولی با این وجود داور بازی را تغییر داد: آقای قنبرزاده صلاح این مسئله را دید که من را تغییر داد و من به عنوان یک شاگرد وظیفه ام است تا از دستور او پیروی کنم. من در لیگ برتر نیز قضاوت داشتم و می توانید آنها را ارزیابی کنید. شما اگر داخل زمین به بازیکنی توهین کنید، او شما را ول نمی کند. من بخاطر قضاوت های خوبم، به عنوان تشویقی قرار بود بازی پرسپولیس را قضاوت کنم که این اتفاق رخ نداد.


او درباره امکان شکایت از بعضی خبرگزاری ها و صفحات خبری در خصوص شایعات علت تغییرش به عنوان داور این دیدار گفت: با چند نفر از بزرگان مشورت کرده ام و ممکن است در این مورد شکایت کنم که قطعا اینکار را می کنم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج