ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک مشخص شد


ویژه برنامه تحویل سال شبکه یک مشخص شد

ویژه برنامه تحویل سال 1400 شبکه یک را علی ضیا با آیتم های مختلف و چهره های شناخته شده اجرا می کند و از 28 اسفند پخش می شود.

به گزارش مشرق، در حالی که امسال بنا بود دوره جدید از طرح انتخاب چهره مردمی توسط برنامه تلویزیونی «فرمول یک» اجرا شود، شیوع ویروس کرونا این بار هم برگزاری این طرح را لغو کرد. از این رو در حالی که بنا بود «فرمول یک» پس از غیبتی ۱۰ روزه در اسفند برای معرفی بهترین چهره های مردمی به آنتن بازگردد، فعلاً به روال سابق در حال پخش است و عوامل همزمان مشغول پیش تولید ویژه برنامه تحویل سال ۱۴۰۰ هستند.

«فرمول ۱۴۰۰» یکی از آیتم‌های نوستالژیک ویژه برنامه تحویل سال است که در آن خوانندگانی چون مجید اخشابی، فریدون آسرایی، امیر تاجیک، حمید حامی آهنگ‌های قدیمی‌شان را در فضایی بازسازی شده خوانده‌اند.

در آیتم «دهه هشتادی دهه هفتادی» این ویژه برنامه با جوان‌ها گفت‌وگو شده و از آنجایی که عید امسال با میلاد امام حسین(ع) و امام سجاد(ع) مصادف شده است، آیتم‌های برادرانه‌ای برای پخش در برنامه تولید شده مثلاً چهره‌ای چون میثم درویشان‌پور با برادرش میهمان «فرمول یک» و گفت‌وگوی فان برنامه شده‌اند.

در آیتمی دیگر علی ضیا با فوتبالیست‌هایی چون علیرضا جهانبخش و شجاع خلیل‌زاده به صورت تصویری گفت‌وگو کرده است. همچنین با حضور حامد همایون، قطعه‌ای از این خواننده با لب‌خوانی فوتبالیست‌های قدیمی اجرا و ضبط شده است.

«فرمول کمدی» همچنان در ویژه برنامه تحویل سال نیز با حضور کمدین‌ها فضای شادی را برای مخاطبان رقم می‌زند. فریبا نادری، محمد نادری و سیما تیرانداز نیز از چهره‌هایی‌اند که استندآپ کمدی اجرا می‌کنند.

همچنین مجری برنامه نیز روی آنتن زنده برنامه میزبان چهره‌های مختلف هنری و ورزشی است و البته از حضور چهره‌های مردمی تأثیرگذار نیز بهره خواهد برد.

این برنامه در سه قسمت شب‌های ۲۸ و ۲۹ اسفند ساعت ۲۲:۱۵ و روز ۳۰ اسفند از ساعاتی پیش از تحویل سال به صورت زنده پخش می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی