برف و کولاک قزوین سه فوتی و 16 مصدوم برجا گذاشت


برف و کولاک قزوین سه فوتی و 16 مصدوم برجا گذاشت

قزوین - ایرنا - مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت: برف و کولاک در قزوین و لغزندگی آزادراه قزوین - زنجان باعث تصادف شده و سه فوتی و 16 مصدوم برجا گذاشته است.

قدرت الله مهدیخانی شامگاه جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: متاسفانه ایجاد برف و کولاک در استان باعث شد تا در حد فاصل آزادراه قزوین - زنجان شاهد تصادف چندین خودروی سواری با یکدیگر باشیم.
وی با بیان اینکه تیم‌های امدادی سریعا به محل اعزام شده‌اند افزود: هنوز از نوع و تعداد خودروها گزارش دقیقی در دست نیست، اما به رانندگان تمام آزادراه‌های قزوین توصیه می‌شود که با سرعت آرام ومطمئن رانندگی کنند.
مهدی خانی به کاهش دمای هوا و یخ زدگی سطح جاده در برخی آزادراه‌ها اشاره کرد و گفت: با توجه به برف و کولاک در استان قزوین که از ظهر امروز آغاز شده است، رانندگان حتما فاصله طولی با خودروی جلویی را حفظ کنند.‌
‌این مسؤول در پاسخ به علت قطعی برق در برخی مناطق شهر قزوین نیز گفت: فعلا گزارشی در خصوص علت قطعی به دست نرسیده و ممکن است هرچه سریع‌تر برطرف شود.
صبح‌ امروز اداره کل مدیریت بحران استان قزوین احتمال ورود سامانه بارشی به استان و ایجاد برف و کولاک را پیش بی‌بینی کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قزوین

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت