سنگ تمام ستاره استقلالی برای سرمربی تیم ملی


سنگ تمام ستاره استقلالی برای سرمربی تیم ملی

امید نورافکن ستاره سپاهان که سابقه بازی برای استقلال را نیز در کارنامه دارد، از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران حمایت کرد. نوشته سنگ تمام ستاره استقلالی برای سرمربی تیم ملی اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سنگ تمام ستاره استقلالی برای سرمربی تیم ملی

امید نورافکن : انتخاب اسکوچیچ تصمیم هوشمندانه ای برای تیم ملی بود
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ اسفند ۱۳۹۹ | ۲۳:۵۴
سنگ تمام ستاره استقلالی برای سرمربی تیم ملی

امید نورافکن ستاره سپاهان که سابقه بازی برای استقلال را نیز در کارنامه دارد، از انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی ایران حمایت کرد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

امید نورافکن بازیکن سپاهان از هواداران این تیم درخواست کرد که به دلیل شرایط کرونایی، از تجمع مقابل هتل محل اقامت این باشگاه خودداری کنند.

امید نورافکن بازیکن سپاهان پس از پیروزی تیمش در وقت های اضافه مقابل مس رفسنجان و صعود به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت:

برای ما بازی خیلی خیلی سخت و خسته ای کننده شد. در ثانیه های پایانی بازی در ۹۰ دقیقه گل خوردیم که برای ما جنبه منفی داشت. ولی خدا را شکر می کنم که توانستیم شرایط را حفظ کنیم و در این مرحله حذف نشدیم. این نتیجه برای ما فوق العاده خوشحال کننده و در عین حال خسته کننده بود.

او ادامه داد:

امیدوارم در سه، چهار روز آینده بتوانیم به خوبی ریکاوری کنیم و به شرایط اولیه برگردیم. این بردهای پشت سر هم را باید فراموش کنیم و بتوانیم در بازی با تراکتور که همیشه دیدار سختی بوده، به پیروزی برسیم. اصلا دوست نداریم از کورس صدر جدول از عقب بمانیم. امیدوارم بتوانیم به سه امتیاز برسیم و به تعطیلات نوروزی برویم.

نورافکن ستاره پیشین استقلال درباره شرایط تیم ملی و احتمال حضور در لیست اسکوچیچ گفت:

در این مورد مهمترین چیزی که می توانم بگویم، به نظر شخص خودم در این برهه، انتخاب دراگان اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی، فوق العاده تصمیم درست و هوشمندانه ای برای فدراسیون و فوتبال کشور بود. اسکوچیچ فوق العاده فرد باهوش، زحمت کش، کاربلد و فرد فنی است و هرگاه که به تیم ملی دعوت بشوم، با تمام توانم در خدمت آنها خواهم بود.

مدافع سپاهان ادامه داد:

امیدوارم بتوانیم شرایط سختی که برای تیم ملی به وجود آمده، با تیم خوبی که داریم تغییر بدهیم. شرایط گروهمان خیلی سخت شده و شاید میزبانی را به ما ندهند و تماشاگر در استادیوم حضور داشته باشد یا خیر. اینها مواردی است که باید به آنها توجه کنیم. همه می دانند که تیم ملی ایران، یکی از بهترین تیم های آسیاست و به خدا توکل می کنیم تا با تغییر شرایط گروه، به مرحله بعدی صعود کنیم.

نورافکن درباره تجمع هواداران سپاهان و دیر رسیدن این تیم به استادیوم گفت:

خودم این جمعیت را که دیدم، فوق العاده روحیه گرفتم ولی از یک منظر دیگر بخواهم صحبت کنم، شرایط کرونا و آسیب رسیدن به خودروها و جان افراد است که خیلی خطرناک است. در حدی هم نیستم که درباره این قضایا صحبت کنم. فکر کنم آقای نویدکیا چندباری خدمت هواداران گفتند که این کار خطرناکی است. امیدوارم هواداران این قضیه را درک کنند و به فکر خودشان باشند. ما در زمین فقط به خاطر هواداران تلاش می کنیم. امیدوارم درک کنند و تا حتی الامکان از تجمع خودداری کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال ملی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس عجیبی که منوچهر هادی از دخترش موقع سال تحویل رو کرد+ عکس