تاکید فدراسیون وزنه‌برداری به همکاری نزدیک نادو پیش از آسیایی ازبکستان


تاکید فدراسیون وزنه‌برداری به همکاری نزدیک نادو پیش از آسیایی ازبکستان

فدراسیون وزنه‌برداری امیدوار است پیش از مسابقات قهرمانی آسیا، نادوی ایران در خصوص انجام تست دوپینگ از ملی‌پوشان و اعلام نتیجه سریع آن همکاری لازم را داشته باشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، هرچند IWF تغییراتی در مسابقات گزینشی المپیک ایجاد کرده و کار تقسیم سهمیه‌ها تا خرداد ماه به طول خواهد انجامید، اما رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار می‌شود همچنان یکی از پیکارهای مهم در جهت کسب امتیاز برای تیم ایران خواهد بود.

این رقابت‌ها از اهمیت زیادی برای فدراسیون وزنه‌برداری ایران برخوردار است. روال بر این است که بعد از تشکیل اردوی تیم ملی که قرار است به حضور در مسابقه ای بین‌المللی منجر شود، از وزنه‌برداران مد نظر کادر فنی برای اعزام به مسابقات تست دوپینگ گرفته می‌شود تا بعد از اطمینان از سلامت و پاکی ورزشکار، تیم اعزامی به رقابت بین‌المللی معرفی شود.

در حالی که چندی پیش چالشی جدی بین فدراسیون وزنه‌برداری و نادوی ایران (ستاد ملی مبارزه با دوپینگ) در خصوص اعلام نتیجه تست‌ها ایجاد شد، این بار فدراسیون وزنه‌برداری امیدوار است که نادوی ایران در این باره همکاری لازم را داشته باشد و علاوه بر تست دوپینگ، نمونه‌ها زودتر به آزمایشگاه بین‌المللی فرستاده شود تا نتیجه آن پیش از اعزام تیم به مسابقات قهرمانی آسیا در اختیار فدراسیون و کادرفنی تیم ملی قرار بگیرد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استایل ناهماهنگ الناز شاکردوست در اکران فیلم «بی‌بدن»