لباس تیم ملی هندبال با برند اشتادسازه تولید خواهدشد


لباس تیم ملی هندبال با برند اشتادسازه تولید خواهدشد

مالک باشگاه اشتادسازه گفت: از سال آینده لباس‌های باشگاه‌های اشتادسازه و تیم ملی هندبال بانوان با برند اختصاصی اشتادسازه تولید خواهدشد.

سعید حسامی در نشست خبری باشگاه اشتادسازه مشهد اظهار کرد: تیم هندبال جوانان اشتادسازه در رقابت‌های باشگاه‌های کشور حضور داشت و توانست به جمع هشت تیم نهایی راه یابد. در دو رشته والیبال و هندبال چند سالی است که آینده‌گری وجود نداشته و در نتیجه شاهد حضور بازیکنان بومی خراسان رضوی در تیم‌ها و شهرهای دیگر هستیم.

وی افزود: برای دومین بار توانستیم به مقام قهرمانی لیگ برتر هندبال برسیم. در این راه مشکلات زیادی هم داشتیم که مهمترین آن غیبت سرمربی تیم به دلیل فوت همسرش بود. سال بعد تیم اشتادسازه به عنوان نماینده استان در لیگ برتر حضور خواهد داشت و سعی داریم تا تیم دومی هم در رقابت‌های لیگ برتر یا دسته یک داشته باشیم.

مالک باشگاه اشتادسازه بیان کرد: توافقی با فدراسیون هندبال ایران داشتیم و به عنوان حامی و اسپانسر تیم ملی جوانان و تیم ملی امید در بخش دختران معرفی شدیم. اردوی تیم ملی جوانان هم در دو مرحله در مشهد برگزار شد و در این اردو ۳۵ بازیکن منتخب به تیم ملی جوانان دختران ایران دعوت خواهند شد. کادر فنی تیم ملی همگی از تیم اشتادسازه هستند و برای اولین بار یک مربی خراسانی در کادر فنی تیم ملی جوانان حضور دارد.

حسامی با اشاره به حواشی به وجود آمده در رقابت‌های لیگ برتر هندبال ساحلی بانوان کشور، یادآور شد: تیم هندبال ساحلی بانوان اشتادسازه در لیگ برتر شرکت کرد اما به نظر ما حق این تیم خورده شد و اجحاف بزرگی صورت گرفت، به همین خاطر به نشانه اعتراض در دیدار رده‌بندی شرکت نکردیم. جالب است که در فاصله نیم ساعت کمیته انضباطی تشکیل و دو بازیکن تیم محروم شدند.

وی گفت: تیم مردان شمشیربازی اشتادسازه در لیگ برتر شرکت کرد و توانست در هر سه رشته به مقام نایب قهرمانی برسد. همچنین در رشته تیر و کمان و در بخش ریکرز و کامپوند قهرمان لیگ برتر بانوان شدیم.

مالک باشگاه اشتادسازه ادامه داد: در رشته ورزشی کراس‌فیت هم تیم‌داری می‌کنیم. در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی کشور تیمی با نام اشتادسازه اعزام کردیم و توانستیم قهرمان شویم.

لباس تیم ملی هندبال با برند اشتادسازه

حسامی خاطرنشان کرد: امیدوارم بتوانیم در اوایل سال آینده یک سالن اختصاصی داشته باشیم. در همین زمینه با شورای شهر مشهد مکاتبه داشتیم و قرار است که زمینی به همین منظور در اختیارمان قرار دهند. برای اولین بار در مشهد با بزرگترین طراحان برند لباس صحبت کردیم. از سال آینده لباس‌های باشگاه‌های اشتادسازه و نیز تیم ملی هندبال بانوان با برند اختصاصی اشتادسازه و با کیفیتی بسیار مطلوب تولید خواهدشد.

وی عنوان کرد: در فوتبال و فوتسال ورود نمی‌کنیم چراکه حاشیه‌های این دو رشته بسیار زیاد است. رویکرد اصلی باشگاه در زمینه قهرمانی و دیده شدن در بخش بانوان است.

احداث چهار پایگاه برای آکادمی هندبال در کشور

مالک باشگاه اشتادسازه در خصوص ساخت چهار آکادمی هندبال توضیح داد: چهار پایگاه برای راه‌اندازی آکادمی هندبال اشتادسازه در کشور تعریف کردیم. یکی از این پایگاه‌ها در تهران است که تمام کارهای آن انجام شده است. موفق شدیم عزت الله رزمگر، هندبالیست و مدرس باسابقه کشور را به باشگاه اضافه کنیم.

حسامی اضافه کرد: در مرحله اول، خراسان رضوی، تهران، کرج و خرم‌آباد به عنوان پایگاه‌های آکادمی هندبال اشتادسازه معین شدند. همچنین تفاهمی با اداره ورزش و جوانان خراسان رضوی صورت گرفته تا یک سالن در اختیار باشگاه قرار بگیرد تا آکادمی هندبال اشتادسازه در مشهد در این سالن فعال شود.

وی گفت: امیدوارم با خارج شدن از شرایط بحرانی ناشی از کرونا، بتوانیم طبق تفاهم‌نامه‌ای که با باشگاه هندبال بارسلونا اسپانیا داریم، در خرداد سال آینده شاهد حضور مدرسان و کادر فنی این تیم در ایران باشیم.

مالک باشگاه اشتادسازه افزود: در رشته هندبال با مربیانی از نروژ و مجارستان صحبت کردیم، اما کسی در شرایط فعلی به ایران نمی‌آید. مشکل بزرگ دیگر بحث پرداخت قراردادها و موانع انتقال پول به کشور مقصد است.

حسامی یادآور شد: طبق صحبت‌هایی که داشتیم احتمالا در لیگ برتر والیبال مردان شرکت خواهیم کرد. مخارج تیمداری افزایش بسیار زیادی داشته و بعضا شاید نتوانیم این رقم‌ها را پرداخت کنیم. در برخی رشته‌ها به دلیل پویایی آن ورود کردیم. تمام هزینه‌های تیم شمشیربازی ۳۰۰ میلیون تومان شد و هیچ حمایتی از ما صورت نگرفت و باید بگویم بعید است که در لیگ برتر شمشیربازی فصل بعد، حضور داشته باشیم.

وعده ۶۰۰ میلیونی شورای شهر به اشتادسازه

وی در خصوص کمک مالی شورای شهر مالی مشهد به اشتادسازه، توضیح داد: طبق قول‌های شورای شهر مشهد، قرار است ۶۰۰ میلیون تومان به ما داده شود، اما تاکنون این اتفاق رخ نداده است. در سال ۹۹ جور ورزش خراسان را کشیدیم، اما هیچ حمایتی از ما نشد. تقریبا تمام هزینه‌های امسال را که حدود ۸.۵ میلیارد تومان بود، پرداخت کردیم و فقط حدود ۴۰۰ میلیون تومان بدهی به بازیکنان و مربیان داریم.

در همین نشست، سمیه پازش سرمربی تیم والیبال اشتادسازه در خصوص وضعیت این تیم، اظهار کرد: ۹۰ درصد بازیکنان تیم از مشهد بودند. دستمان برای جذب بازیکن باز بود، اما روی جوانان استان سرمایه‌گذاری کردیم. خیلی‌ها فکر می‌کردند که در دور اول حذف می‌شویم اما در نهایت سوم شدیم که نشان از کیفیت و شایستگی جوانان استان دارد.

وی افزود: در خصوص شاکله تیم سال بعد هم به ما گفته شده که از لحاظ بودجه و جذب بازیکن ملی‌پوش مشکلی وجود ندارد، اما هدفم این است که از بازیکنان جوان و بومی استفاده کنیم. امیدوارم بتوانیم در سال‌های آینده عناوین بهتری کسب کنیم.

سرمربی تیم والیبال بانوان اشتادسازه بیان کرد: درست است که سطح لیگ برتر بالاست، اما فکر نمی‌کنم زنگ تفریح برای سایر تیم‌ها شویم. با حضور بازیکنان مشهدی و جذب دو سه بازیکن ملی‌پوش و باتجربه می‌توانیم در رده‌های میانی جدول حضور داشته باشیم. مهسا کدخدا با قراردادی به مبلغ ۸۲ میلیون، بالاترین رقم قرارداد در بین بازیکنان تیم را در لیگ امسال داشت.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کشف جسد 2 کودک بعد از 3 کشف شد + عکس