پل آهنی شهر اسالم تالش مسدود شد


پل آهنی شهر اسالم تالش مسدود شد

آستارا - ایرنا - شهردار اسالم تالش گفت: پل آهنی موقت که در کنار پل اصلی در حال ساخت این شهر راه‌اندازی شده بود، به علت ریزش فونداسیون سازه مسدود شد و تردد از سمت خیابان جمهوری و اتحاد صورت می گیرد.

مسعود قوی پنجه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: پل موقت و خیابان منتهی به آن، شامگاه گذشته مسدود شد و مجری پل اصلی در حال ساخت، علت ریزش فونداسیون آن را عمق بیش از اندازه خاکبرداری اعلام کرده است.

وی ادامه داد: ریزش فونداسیون پل، تلفات جانی نداشته و پل موقت شهر تا اطلاع ثانوی و پایان عملیات عمرانی مسدود خواهد بود.

شهردار اسالم تالش گفت: پل اصلی با کارفرمایی اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان و پیمانکاری شرکت خانه گستر گیل و پیگیری مسئولان محلی با قرارداد تحویل ۱۸ ماهه در حال ساخت است.

بخش اسالم تالش حدود ۵۰ هزار نفر جمعیت دارد و پل این شهر که به جاده تالش منتهی می شد، حدود ۸۰ متر طول داشت و در بارندگی و سیلاب مهر ماه سال ۹۸ تخریب شده بود.

روز گذشته وضعیت جوی اسالم بارانی بود و در ۲۹ بهمن ماه امسال نیز به علت فروریختن بخشی از فونداسیون پل در حال ساخت این شهر در بارندگی، ۲ کارگر در حال دیوار چینی فونداسیون زیر آوار مانده بودند و یکی از آنها در بیمارستان فوت کرد.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت در بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403