سرعت وزش باد در «گل‌تپه» به 94 کیلومتر بر ساعت رسید


سرعت وزش باد در «گل‌تپه» به 94 کیلومتر بر ساعت رسید

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان گفت: طی دو روز گذشته بیشترین میزان وزش باد در سطح استان همدان در بخش گل‌تپه با 94 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است.

روح‌الله زاهدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه طی دو روز گذشته شاهد وزش باد شدید در اغلب نقاط استان بودیم، اظهار کرد: در شهر همدان شدت وزش باد به ۷۶ کیلومتر بر ساعت رسیده بود و از نیمه دوم این هفته وزش باد را خواهیم داشت اما به شدت هفته گذشته نخواهد بود.

وی در رابطه با میزان بارش برف و باران در پایان هفته گذشته، توضیح داد: بیشترین بارش در ۲۴ ساعت گذشته با ۳۵ میلی‌متر در شهرستان تویسرکان بوده و میزان بارش در ایستگاه دانشگاه بوعلی همدان نیز ۲۵ میلی‌متر گزارش شده‌ است.

این کارشناس مرکز هواشناسی استان همدان با بیان اینکه در این دو روز بارش‌های خوبی داشتیم، ادامه داد: تا پایان هفته بارشی در استان نخواهیم داشت و فقط شاهد ابرناکی‌های موقتی در آسمان استان خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز هوای سردی را در همدان شاهد بودیم اما از دوشنبه هوا گرم‌تر می‌شود، خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوای همدان از منفی ۴ تا ۱۰ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

زاهدی در پایان بیان کرد: شهرستان فامنین با ۱۲ درجه سلسیوس به عنوام گرم‌ترین نقطه استان به ثبت رسیده و بخش گل‌تپه با منفی ۸ درجه سلسیوس به عنوان سردترین نقطه گزارش شده است.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه همدان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز