رونیکس؛ آخرین ابزاری که می‌خرید!


رونیکس؛ آخرین ابزاری که می‌خرید!

مدیر فروش شرکت رونیکس گفت: بر اساس استراتژی، برنامه‌ریزی و قیمت‌گذاری که در فروش ابزارآلات داریم در سال‌های اخیر سهم بازار رونیکس نیز افزایش یافته است. نوشته رونیکس؛ آخرین ابزاری که می‌خرید! اولین بار در تجارت‌نیوز پدیدار شد.

تدوین استراتژی فروش موثر و اولویت دادن به مشتری

برخورداری از استراتژی فروش برای بنگاه‌ اقتصادی که محصول محورند، بسیار اهمیت دارد. یک بنگاه موفق مزیت‌های محصولات خود را به خوبی می‌شناسد و می‌داند؛ محصولی که عرضه می‌کند چه اثری بر روند کار و زندگی مشتریان و مصرف‌کنندگان‌ می‌گذارد. بنابراین با بکارگیری استراتژی فروش مناسب و اثرگذار بر مبنای تحقیقات بازار سعی می‌کند، نبض فروش محصولات را برای رضایت بیشتر مصرف‌کنندگان در دستان خود بگیرد. برند رونیکس با توجه به این امر مهم استراتژی فروش ابزارآلات‌ را ارتقاء داده در سال‌های اخیر است.

مصطفی شکوریان، مدیر فروش شرکت رونیکس در این باره اظهار داشت: در سال‌های اخیر با توجه به توسعه اهداف رونیکس در حوزه بازرگانی تصمیم گرفته شد تا گام‌های بلندی در جهت فروش محصولات برداریم و از طرف دیگر برای اینکه مصرف کنندگان بازار ابزارآلات ایران دسترسی آسان به محصولات رونیکس داشته باشند. این ضرورت ایجاب می‌کرد تا دامنه پخش ابزار آلات رونیکس گسترده‌تر شود و تعداد فروشگاه‌های بیشتری تحت پوشش قرار دهیم. بنابراین رونیکس علاوه بر فروش ابزارآلات به نمایندگی‌ها با تمامی فروشندگان در بازار ابزارآلات کشور ارتباط مستقیم دارد و از شیوه‌های نوین بازاریابی در پخش و توزیع ابزارآلات خود بهره می‌گیرد.

او با تاکید براینکه رضایت مصرف‌کنندگان اولویت اول شرکت بین المللی رونیکس هستند، اظهار کرد: برای مصرف‌کننده دسترسی سریع به جنس باکیفیت که خدمات پس از فروش مطلوبی دارد و پاسخگو به نیازهای آنها است، بسیار اهمیت دارد. بنابراین باتوجه به ویژگی‌هایی که برند رونیکس دارد مصرف‌کننده به دنبال محصولات این شرکت است. اگر دامنه پخش ابزارآلات رونیکس گسترده نمی‌شد، نمی‌توانستیم سریعا به نیاز مصرف کنندگان پاسخ دهیم. خوشبختانه در حال حاضر با دسترسی آسان مصرف کنندگان به ابزارآلات‌ رونیکس در بازار دیگر این مشکل وجود ندارد. این امر نیز موجب افزایش رضایت آنها از برند رونیکس شده است.

مدیر فروش شرکت رونیکس با اشاره برنامه این برند در توسعه فروش ابزارآلات با کیفیت، عنوان کرد: در حال حاضر رونیکس در تمام استان‌های کشور انبار فروش محصول دارد و از طریق بازاریاب‌ها با شناسایی مشتریان به طور مستقل محصولات خود را پخش و توزیع می‌کند. اکنون گستردگی پخش رونیکس بالغ بر ۲۵ مرکز استان کشور است که بازاریاب‌ها در این مراکز فعال هستند.

او افزود: در ۲۱ مرکز استان نیز رونیکس، انبار فروش محصول دارد. خوشبختانه دغدغه ارسال بار برای مشتریان رونیکس وجود ندارد و در حال حاضر سرعت ارسال و پخش محصولات رشد بالایی دارد.

شکوریان با تاکید براینکه بکارگیری تحقیقات بازار و تغییر استراتژی فروش محصولات رونیکس باعث شده تا ارتباط نزدیکی با مشتری و یا مصرف کنندگان داشته باشیم، خاطر نشان کرد: در حال حاضر با توجه به رویکردی که در فروش ابزارآلات داریم سریعا به نیازهای مشتریان پاسخ می‌دهیم. بر اساس استراتژی، برنامه‌ریزی و قیمت‌گذاری که در فروش ابزارآلات داریم در سال‌های اخیر سهم بازار رونیکس نیز افزایش یافته است.

او با اشاره به اینکه، ۱۲۴ بازاریاب رونیکس در۲۵ مرکز استان فعال هستند، تصریح کرد: ارتقای کیفی شعب فروش رونیکس را در برنامه داریم ارتقای کیفی شامل؛ بزرگ‌تر کردن انبارها، تسهیل و افزایش سرعت پخش، افزایش تعداد بازاریاب‌ها و بکارگیری افراد متخصص و با تجربه در تیم فروش رونیکس، است. لذا از این رو به جذب و استخدام نیروهای متعهد و متخصص می‌پردازیم.

مدیر فروش شرکت رونیکس، توسعه فعالیت‌های پشتیبانی فروش را از دیگر برنامه‌های رونیکس عنوان کرد و گفت: در جهت دسترسی آسان مشتریان به خدمات فروش رونیکس، پیشتیبانی فروش از طرق تماس تلفنی را تقویت کرده‌ایم. اگر در ماه، بازاریاب‌های رونیکس ۱۰۰ نفر را ویزیت می‌کنند در پشتیبانی فروش این تعداد به ۴۰۰ نفر می‌رسد.

شکوریان با تاکید براینکه نظارت بر فعالیت بازاریاب‌ها از طریق پشتیبان‌های فروش انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: بازاریاب‌ها نوک پیکان فروش شرکت رونیکس هستند و باید دائما تحت نظارت باشد و آموزش ببینند تا در جذب بیشتر مشتری موثر باشند. به همین جهت بازاریاب‌های رونیکس دوره‌های آموزشی ابزارشناسی، شناخت مخاطب را می‌گذرانند. اگر هم کار بازاریابی را تازه شروع کرده باشند، دوره‌های آموزشی را طی می‌کنند.

او افزود: برای حفظ سلامت بازاریاب‌ها و فروشنده‌ها به علت شیوع ویروس کرونا تمهیدات مختلفی را در نظر گرفته‌ایم. درحال حاضر صورت گرفتن از بار، بدون کاغذ از طریق تبلت توسط بازاریاب رونیکس انجام می‌شود. ارسال بار از هر مرکز استان به شهرستان‌ها نیز رایگان شده است تا مراجعه حضوری کمتر شود. حتی سعی شده که پرداخت‌ها از طریق کارتخوان انجام شود.

مدیر فروش شرکت رونیکس نرخ سرعت رشد فروش این شرکت را از نظر ورود محصول و حجم دپوی مغازه‌ها تا ۸ برابر اعلام کرد و گفت: در حال حاضر رونیکس حدود ۱۰ هزار مشتری دارد. البته اگر فروش غیرمستقیم از رونیکس را نیز در نظر بگیریم، طبق برآوردهایی که در تحقیقات بازار انجام داده‌ایم تعداد آنها بیشتر است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل