پرفروشترین فرش های ماشینی


پرفروشترین فرش های ماشینی

فرش های ماشینی از نقش و نگار زیادی رو در بازار فرش ماشینی ارائه کرده اند که تعدادی از این نقشه ها از فروش بیشتری برخوردار هستند و در میان خریداران معروف تر می باشند.

به گزارش ایسنا، بنابراعلام فرش کاشان، در این متن سعی داریم تعدادی از این نقشه ها رو برای شما معرفی کنیم در کنار ما باشید.

یکی از پرفروش ترین فرش های ماشینی و معروف‌ترین و محبوب ترین طرح های موجود در بازار طرح هالیدی است که به دلیل فروش بالای آن، این طرح در شانه و تراکم های مختلف تولید و به فروش می رسد.

در بین فرش‌های، طرح هالیدی یکی از جذاب‌ترین بافت‌های آن است.

فرش طرح هالیدی در بین فرش های موجود در بازار با کیفیت های مختلفی تولید می شود که تمام اقشار جامعه با هر طبقه از مالی بتوانند از این نقشه زیبا استفاده کننده و از این نقشه زیبا لذت ببرند و از جذابیت این نقشه استفاده کنند.

همانطور که اشاره شد فرش طرح هالیدی در انواع شانه ها بافته می شود از فرش ۵۰۰ شانه ارزان قیمت تا ۱۲۰۰ شانه، نوع دست بافت شکل آن بسیار بدلیل نقش ساده و تنوع رنگ بسی پر طرفدارتر است.

نقشه فرش طرح هالیدی زمینه ای خلوت و ساده دارد، از ظرافت برخوردار است، طرح های پنهان هم رنگ زمینه نیز دارد، و ترنج ظریف در آن به کار رفته است.

فرش گل برجسته طرح هالیدی نیز بافته شده و در بازار موجود است که طرح برجسته آن در ۱۲۰۰ شانه تولید می شود.

فرش افشان

پرفروشترین فرش های ماشینی

فرش افشان کلا از فرش های پرفروش و شناخته شده فرش ماشینی هست که خود ان به طرح های مختلفی تولید می شود فرش های افشان هم مانند فرش نقشه هالیدی در کیفیت و شانه های مختلفی تولید می شود فرش های افشان از دیر باز مورد علاقه بسیاری از خریداران فرش بوده است.

فرش افشان باغ گل که از فرش های افشان معروف این دوره است را می توان پرچم دار این نوع نقشه در میان فرش های ۱۲۰۰ شانه دانست.

فرش افشان بهشت

در میان فرش های ۱۰۰۰ شانه بیشترین فروش را بخود اختصاص داده است که می توان این نقشه را بهترین افشان مخصوصا در میان رنگ های فیلی و نسکافه ای نام برد.

فرش افشان درباری قدیمی ترین و اصیل ترین نقشه افشان ها که در فرش های ۷۰۰ شانه بافت می شود سالیان زیادی است که در میان طرح های پرفروش فرش ماشینی قرار گرفته است و هنوز هم به جرات می توان گفت پرفروش ترین فرش ماشینی و حتی دستبافت از سالیان سال تا کنون می باشد.

فرش نقشه چکاوک

فرش چکاوک نقشه جدید و بروز فرش کاشان که جدیدا طراحی شده از نقشه های زیبا و جوان پسندی هست که در رنگ های مختلف تولید می شود.

فرش چکاوک سرمه ای از بهترین رنگ های بافته شده در این نقشه هست.

نخ خاب فرش ۷۰۰ شانه طرح چکاوک:

جنس نخ طرح چکاوک اکرولیک هیت ست است و در مقاسه با فرش‌های دیگر از کیفیت بالا برخوردار است.

فرش طرح چکاوک در مقابل گرما و سرما مقاوم است و آلودگی جذب آن نمی شود، دارای استحکام بالاست از آنجایی که نخ استفاده شده در آن اکرولیک هیت ست است آلودگی بسیار دیرتر از سایر فرش‌ها به آن جذب می شود و شسست و شوی آن راحت است، الیاف نامرغوب در آن جایی ندارد زیرا از زیبایی و عمر فرش می کاهد.

تراکم فرش ۷۰۰ شانه طرح چکاوک:

۲۵۵۰ مناسب ترین تراکم طولی فرش ۷۰۰ شانه طرح چکاوک است. این فرش در انواع سایزها و تراکم ها قابل بافت است، ۶، ۹ و ۱۲ متری، کیفیت هالیدی تضمین شده و بافت درجه یکی دارد، این فرش با بهترین نخ ها و دستگاه ها بافته می شود و این موضوع به افزایش کیفیت آن می افزاید، رنگ های بکار رفته در آن نیز کیفیت بالایی دارد.

طرح چکاوک در رنگ های مختلف:

فرش ماشینی طرح هالیدی در رنگ های مختلف بافته می شود، از جمله رنگ های آن می توان به

کرم / آبی کاربنی / فیلی / فیروزه ای / دودی / روناسی / سیلور / سرمه ای و بادامی رنگ اشاره کرد، هر کدام از این رنگ ها برای انواع فضا با دکوراسیون های مختلف قابل استفاده است، دکراسیون های تیره، سرد، مدرن و همچنین برای مکان های پر رفت و آمد می تواند انتخاب مناسبی باشد.

رنگ دودی آن جدید ترین رنگبندی فرش طرح چکاوک می باشد.

البته لازم به ذکر است که فرش نقشه چکاوک در رنگ سرمه ی از فروش بیشتری نسبت به رنگ های دیگر این نقشه برخوردار است و دلیل اصلی آن نیز این نکته می باشد که در رنگ سرمه ای به دلیل تضاد رنگی که بین ترنج و اطراف فرش ایجاد می شود، فرش دارا جلوه زیبایی می شود.

در انتها، نقشه چکاوک، جز نقشه هایی می باشد که به دلیل استفاده از طرح سنتی و اسپرت دارای طرحی تلفیقی می باشد و همین موضوع باعث شده تا یکی از نقشه های زیبا و پرطرفدار کارخانه فرش کاشان باشد.

امکان خرید مستقیم فرش از کارخانه

پرفروشترین فرش های ماشینی

شما عزیزان برای دیدن و خریدن این طرح بسیار زیبا می توانید هم از طریق سایت کارخانه به نشانی /https://www.carpet-kashan.ir اقدام کنید و هم از طریق بازدید حضوری هم در نمایشگاه کارخانه واقع در تهران تهرانپارس انتهای خیابان ۱۹۶ شرقی بعد از چهارراه مکرم شفیعی پلاک ۷۸ فروشگاه فرش کوروش و هم در کارخانه به آدرس کاشان شهرک فتح المبین روبروی دارالسلام جنب ایران خودرو کارخانه فرش ستاره کوروش مراجعه فرمایید.

انتهای رپرتاژ آگهی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اظهارات جدید رئیس موساد درباره توافق با حماس برای مبادله اسرا