برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور جهانگیری


برگزاری جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور جهانگیری

تهران- ایرنا- جلسه ستاد تنظیم بازار به ریاست معاون اول رئیس‌جمهوری صبح امروز (شنبه) با موضوع تامین و تنظیم بازار ایام نوروز آغاز شد.

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، جلسه ستاد تنظیم بازار با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس‌جمهوری، «علیرضا رزم‌حسینی» وزیر صنعت و «کاظم خاوازی» وزیر جهاد کشاورزی در حال برگزاری است تا مهمترین موضوعات بازار شب عید بررسی شود.

معاون اول رئیس‌جمهوری در ابتدای این جلسه گفت: دستور اصلی این جلسه، اقدام‌های انجام شده برای تنظیم بازار شب عید است.

جهانگیری با بیان اینکه قیمت کالاها به‌ویژه مرغ، میوه و روغن سه موضوع این جلسه است، افزود: هماهنگی بیشتر بین دستگاه‌های مرتبط با این موضوع‌ها و اتخاذ تصمیم‌های لازم برای تنظیم بازار کالاهای شب عید به ویژه کالاهای یاد شده اصلی‌ترین محور این جلسه خواهد بود.

به گزارش ایرنا، معاون اول رییس‌جمهوری پیش از این گفته بود: برای ۶ ماه نخست سال آینده هم ۶ میلیارد دلار ارز ۴۲۰۰ تومانی برای تامین کالاهای اساسی مورد نیاز کشور اختصاص می‌یابد.

به گفته وی، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار از این اعتبار برای واردات دارو و تجهیزات مورد نیاز بخش بهداشت و درمان و بقیه به وزارتخانه‌های جهاد کشاورزی و صنعت، معدن و تجارت برای تهیه کالاهای اساسی تخصیص یافته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !